Waar zwart dressursingelbontje verkrijgbaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne51

Waar zwart dressursingelbontje verkrijgbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 14:04

Hallo,

sinds kort heb ik een mooie anatomische dressuursingel alleen mijn paard
krijgt er waarschijnlijk schuurplekjes van:S

Balen dus, maar vind het ook zonde om de singel niet meer te gebruiken dus nu vroeg ik me af waar ik zwarte lamsvellen kan bestellen/halen voor om mijn dressuursingel.

En mensen die er ervaring mee hebben, blijft dit goed zitten? Ook bij een anatomische zoals deze die vrij breedt is?

Afbeelding

Groetjes Anne

P.s: Mocht iemand zoiets nog hebben liggen mag je me ook PB!

anitaolja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 15:21

Bij Hipponet kun je kijken daar hebben ze Mattes bontsingels in diverse maten en ook zwarte :D mijn fjordje had ook last van singelwondjes (ook met bont eronder) het enigste waar ze geen last van heeft is neopreen....voor mij niets anders meer :o

Anne51

Re: Waar zwart dressursingelbontje verkrijgbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 08:59

Bedankt, kon het alleen niet zo snel vinden op de site.
Maar ik dacht dat ze zoiets ook van br hadden.... Iemand idee waar ik die kan vinden?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:00

Ik denk dat het een lapmiddel is, en zou er toch gewoon voor kiezen om je oude singel te gebruiken en deze te verkopen.

3uitenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:34

Ik heb bontjes (echt bont) in natuur, bordeaux, mocca, camel en marine voor € 29,95. Ze staan niet op de site maar mocht je ondanks de kleuren geïnteresseerd zijn, stuur me dan een PB. Daarnaast denk ik dat het voor een voorgevormde singel lastig is en dat je hem wellicht op sommige plaatsen moet inknippen. Wel eens van de supersingel gehoord, deze is volledig elastisch waardoor deze wel met het paard meebeweegt, maar niet door een mens uit te rekken is, doordat de singel ook enorm dun is kan het vel van het paard eigenlijk niet klem komen te zitten, resulaat: Geen schuurplekken.
Het kan ook nog helpen om na het aansingelen de benen van je paard even naar voren/omhoog te trekken, zodat het velletje niet klem zit.

Succes!

Sharon_2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:06