denk dat je 3 in 1 beschermers bedoelt, zijn er in verschillende merken, zoals prof. choice, eskadon, anky, harry's horse, classic equine, pegasus en nog meer!
Splendesco
Geplaatst: 01-08-11 18:17
Eurostar heeft oranje peesbeschermers, de kleur heet sunshine.
@Ka-tje Valt niet mee....Pfff...BR heeft wel gewone peesbeschermers. Ik denk dat ik die maar koop...Ik heb voor het mennen van MR. Stockings peesbeschermers zoals die van ej. Maar die zijn van leer en ik vind die ook behoorlijk warm. Maar ik men dan meestal ook wel ruim 1 uur en dat is best intensief.
Voor dat ene uurtje kun je best peesbeschermers om doen Doen ik ook altijd, rijd ook altijd wel intensief, na het rijden spuit ik altijd de benen af, in die 4 jaar dat ik met peesjes rijd, nog nooit een blesure gehad
Ga je het hebben over warm? Die plastic-en zijn volgens mij warmer dan die neoprene..
Maar on-topic; sorry, kan niets bedenken
Amiigo
Geplaatst: 10-08-11 19:13
apple01 schreef:
@__Amigo Ja, peesbeschermers of bedoel je die van Mr. Stockings? Of die van EJ?
Ik bedoel gewoon peesbeschermers ik heb ook een tijdje met 3 in 1 gereden, maar dat was in de winter.
marlies405
Geplaatst: 11-08-11 08:11
Vind die peesjes van de paardenwinkel wel echt héél gaaf! Wel wat prijzig Ik gebruik nu de peesjes van BR, die heb je ook in verschillende kleurtjes. Passen prima.