Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yviertje schreef:Kleiner sperriempje kopen?
supertinkie schreef:Je kunt een schoenmaker/zadelmaker vragen een stukje van de sperriem af te snijden. Dat heeft de zadelmaker ook gedaan met mijn beugelriemen, die waren ook te lang en ik draag ze naar beneden met hoesjes zeg maar dus dat ziet er dan ook wat vreemd uit. Flappen ze zo raar om hihi.
Miron_Baloe schreef:Full nemen en meer gaatjes erin maken of, Cob nemen en een grotere frontriempje kopen.
Ga ik ook meenemen 

Yamcha schreef:supertinkie schreef:Je kunt een schoenmaker/zadelmaker vragen een stukje van de sperriem af te snijden. Dat heeft de zadelmaker ook gedaan met mijn beugelriemen, die waren ook te lang en ik draag ze naar beneden met hoesjes zeg maar dus dat ziet er dan ook wat vreemd uit. Flappen ze zo raar om hihi.
Is dat wel mooi dan? Dat vind ik wel een idee, sowieso, dan is het sperriemprobleempje al opgelost. Ga ik vragen of dat kan.
, het enige is dat je misschien het uiteinde wat dan afgesneden is, even moet vetten met een gekleurde creme, vet oid. Want het kan wel zijn dat je hoofdstel niet helemaal door en door geverfd is. Maar dat is dan ook zo opgelost.
)