Roze touwhalster

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardje13g

Roze touwhalster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 15:25

Hallo bokkers ;)

Je kent vast wel het knalroze touwhalster? Nou, erg leuk maar kan soms ook wel duur zijn.
Maar weten jullie misschien een site waar je alleen roze nylon 6 mm dik kan kopen? Want ik heb maar 2 m nodig. En om daar voor een touwhalster te kopen en de andere 4 m te laten liggen,,,,

Kan iemand me helpen? Of gewoon witte kopen en roze maken op een of andere manier?

xCODA

Re: Roze touwhalster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:45

Bij horse charms. Kijk bij Joyce de vos.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 16:20

mijn vriendin maakt zelf touwhalsters ;) voor meer info kun je mij een pb sturen ;)

Anouk_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 16:27

Ik heb mijne besteld via touwhalsters.nl van lovelace, kost maar 8,50 en is dan al geknoopt.
Prima kwaliteit!

paardje13g

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 17:39

Heee, uhm ik hoef geen touw halster;) maar ik heb 2 m van dat roze nylon draad.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:08

Ik snap je vraag niet helemaal, wil je nou alleen touw en hem zelf knopen, of wil je een halster? Via touwhalsters.nl is het namelijk helemaal niet duur om er eentje op maat te laten maken. Bij de action verkopen ze dat touw, in allerlei kleurtjes.

Ik heb trouwens nog een nieuw stuk touw (geen idee hoeveel meter) liggen, fel roze. Wilde er ook een touwhalster van maken maar ben er niet creatief genoeg voor. Je kunt het opzich overnemen?

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:12

Ik heb grote rollen touw in bijna alle kleuren, dus ook roze, ik verkoop het ook los, PB me anders maar even :)

paardje13g

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 22:41

Jelleee schreef:
Ik snap je vraag niet helemaal, wil je nou alleen touw en hem zelf knopen, of wil je een halster? Via touwhalsters.nl is het namelijk helemaal niet duur om er eentje op maat te laten maken. Bij de action verkopen ze dat touw, in allerlei kleurtjes.

Ik heb trouwens nog een nieuw stuk touw (geen idee hoeveel meter) liggen, fel roze. Wilde er ook een touwhalster van maken maar ben er niet creatief genoeg voor. Je kunt het opzich overnemen?

Ik heb alleen het touw nodig;) Ben niet van plan om een halster te maken. Maar weet het nut niet zeker:P Moet je er iets voor hebben? En heb je misschien een foto:$

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 18:10

Wat wil je er dan mee gaan doen? Ik dacht namelijk dat je er een touwhalster van wilde knopen.