Charles Owen Wellington Classic!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PIETJE1

Charles Owen Wellington Classic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-11 16:16

Hoi *D,

Ik heb een vraag over de Charles Owen Wellington Classic. Want ik ben op zoek naar een nieuwe cap. En vind de Charles Owen heel mooi, maar weet niet of ik mijn knot (haardonut) op wedstrijd in kan doen want dat vind ik wel het mooiste, mocht dit niet kunnen wat vinden jullie dan een mooie/fijne/goedventilerende cap. Niet al te duur maximaal rond de 100/300 hondert euro. Maar ook niet te goed koop, want die ventileren meestal niet goed en zijn meestal niet zo mooi, vind ik of iedereen heeft ze al. Als jullie misschien iets weten graag reageren. Het liefst zo snel mogelijk.

Groetjes Miron_Baloe :D

x_Milou

Re: Charles Owen Wellington Classic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 21:46

Ik heb de CO Fiona, daar krijg je wel goed een knot onder :)

calypsoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 21:51

tussen de 100 - 300 euro zit een wereld van verschillende caps.
Ik ga volgende maand waarschijnlijk de CO Hampton kopen.. De Wellington vond ik ook een fijne, vooral dat kussentje in je nek. Ik kon er wel een knot onder krijgen en heb m'n haar tot m'n onderrug.

PIETJE1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 21:16

Nou dan gaat het bij mij ook wel lukken denk ik maar, wat voor soort knot heb je eronder? z'n donut? of een netje ofzo, want die zakken bij mij gelijk uit en vidn het een stuk minder mooi als z'n donut.

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:47

Ik heb de CO Hampton, en krijg er een knot onder met donut :) Maar ik zou je aanraden om naar de winkel te gaan en even te kijken welke het beste zit kwa model en ook of je er een knot onder kunt doen. :)

PIETJE1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 19:53

Jah, was ik ook wel van plan, maar vroeg het me gewoon even af.