hoofdstel en zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anyssax

hoofdstel en zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-11 22:05

Ik zie wel eens dat mensen, met cross meestal, met bijvoorbeeld een geel hoofdstel rijden.

Nu vroeg ik mij af: heb je ook een limegroen (in ieder geval felgroen/lichtgroen) hoofdstel én zadel?

Ik heb al gezocht maar kan het niet vinden.

lovemeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 19:43

bij goedhard heb je ook lime groene hoofdstellen
zadels denk ik niet dat die bestaan in groen
roze en lichtblauw wel

mvg

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 19:55

Je zal wel enduranceruiters bedoelen, eventingruiters rijden meestal niet met van die gekleurde hoofdstellen.

Bij veel ruitershops hebben ze wel een dergelijk hoofdstel hangen. Of via internet zoeken op 'endurance hoofdstel', met die term kom je al een heel eind denk ik.

Anyssax

Re: hoofdstel en zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-11 21:15

ik heb inmiddels wel een lichtblauw hoofdstel (past bij de rest) en nog geen groene. Zadel heb ik niet echt nodig in die kleur (als het uberhaupt al bestaat).

Ik ga zoeken.

idd, ik bedoelde endurance/eventing/sgw.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 13:06

Endurance en SGW/eventing zijn 2 totaal verschillende disciplines he. Valt niet samen te denken.

De hoofdstellen die jij bedoeld zijn endurancehoogfstellen, op die temr kan je dan ook het beste zoeken. Als je SGW/eventing erdoor heen gaat gooien in je zoektermen kom je niet zo ver denk ik.

Sankzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 13:41

ik denk dat je beter zoek op 'biothane hoofdstellen' Hebben ze bijvoorbeeld bij goedhardt..

caressaa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:41

Hoofdstellen bestaan er inderdaad in die gekke kleurtjes, maar zadels echt niet.
(ben wel eens een roze shetlander zadeltje tegen gekomen, dus uitzonderingen daar gelaten. )

natasja_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 18:18

hoofdstellen inderdaad in alle kleuren en maten, maar zadels net wat minder! al heb ik wel eens ergens endurance zadels gezien waar allerlei kleuren in verwerkt zaten....rood/blauw/groen/geel enz. weet alleen niet meer welk merk.... :( en westernzadels heb ik ook gezien die je dan helemaal zelf samen kan stellen met alle kleuren van de regenboog!

melrovers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 07:54

Ik heb ook een endurancezadel in de collectie zitten met felle kleuren. Standaard te krijgen in zwart/rood, zwart/blauw, zwart/groen en zwart/bruin maar ik denk ook te leveren in een kleur die je graag wil. Het gaat om de Quantum sport. Verder is ook de Startrekk Comfort te leveren in heel veel kleuren.