Nu mijn vraag, zou de neusriem maat pony passen op een shetlander van 1 meter?
mvg Leinearthur.
belle_boef
Geplaatst: 24-07-11 16:07
Dat gaat zeer waarschijnlijk niet passen of je shet moet een dusdanig groot hoofd hebben. Maar dan is het nog de vraag of het mooi staat
shaddy82
Geplaatst: 24-07-11 16:13
Ik heb er destijds wel 1 aangeschaft voor mijn shet in maat pony en dan wit onderlegd Moest wel extra gaatjes bijmaken omdat hij anders te laag hing, maar het gedeelte om de neus past prima (zit wel op het strakste gaatje) Sperriem heb ik er wel afgehaald, die heeft hij niet nodig en dat leek mij ook wat te veel leer om zo'n koppie Maar hij staat wel onwijs stoer vind ik zelf
ik vind het er echt niet uit zien zo'n neusriem op een shet.. Dan heb je meer neusriem dan hoofd op zo'n pony.. Verder zal het denk ik ook niet passen..
Voor mijn shetlander heb ik wel een tijdje zo'n neusriem gebruikt (zonder de sperriem), voor bitloos lange lijnen. Nu was die van pagony, maat cob. Die paste wel, maaaar hij is 1 m en echt een grote jongen (lang groot lijf) en een groot hoofd erop. Hij past ook hoofdstellen maat pony (Op het eerste gaatje, dat wel). Vond het bij hem niet verkeerd staan omdat hij dus ook een best groot hoofd heeft, bij de kleinere shetlanders word het idd veel neusriem en weinig hoofd..