Ik heb een vraag, ben aan het rondkijken voor een helm van GPA.. Nu is mijn vraag of deze ruim of juist krap vallen.. Heb er een gepast in mijn eigen maat maar die zat erg krap,weet iemand of ze nog veel verruimen bij gebruik of juist niet want anders kan ik beter een maat groter kopen dan normaal..
Ik hoop dat er mensen zijn met ervaring en die met me willen delen, zou het zonde vinden om zo een dure helm aan te schaffen en dat hij binnen no time te groot is, of juist te klein bljft..
Ik zou zo een cap nooit 'op de gok' kopen door maar een maatje groter te kopen... Ga dan bijvoorbeeld langs een winkel waar je kunt passen en waar een deskundige (?) medewerker je kan adviseren
Heb ik dus al gedaan,vandaar mijn vraag of ze veel uitlopen omdat mijn eigen maat wat krap zat..
puma
Geplaatst: 21-07-11 22:22
De 'gewone' (de carbon) is bij mij wel een stukje ruimer geworden, hij valt nu naar voren. Ik heb hem wel al een hele tijd. Overigens heb ik ditzelfde ook van iemand anders gehoord, ook te groot geworden..
Dat vermoeden had ik dus al, ik heb interesse in een carbon in mijn eigen maat maar had ook een air stream gezien die en maat groter is,vind ze allebei heel mooi maar denk dat ik er beter aan doe ijn eigen maat aan te houden.. Heb dat met mijn andere helm ook, dat die na een jaar wat ruim zit..