Misschien ben ik de zoveelste, maar ik zit er toch wel een klein beetje mee.
Ik heb een belgische merrie maar ik kan gewoon geen leuke spullen vinden.
Misschien ligt dat aan de plek waar ik woon, dat kan natuurlijk en ik weet dat er ook wel
leuke spullen zijn, maar waar??? Of bij wie??
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n mooie frontriem voor haar die zo leuk doorzakt of in een v vorm.
Of eens iets anders, toevallig heb ik voor haar een scapa halster kunnen vinden dat paste, dus een klein beetje modern zijn we wel
Maar vooral nu, ik heb toen ik haar kreeg wat spullen erbij overgenomen van de vorige eigenaresse, maar het westernzadel past niet meer, mijn oude kieffer rhein die er nu op ligt is eigenlijk aan vervanging toe.
Tja en daar sta je dan, webshops hardstikke leuk maar ik wil eigenlijk graag vasthouden en zien wat ik koop. Tja beetje ouderwets misschien.
Nu heb ik laatst wel wat mooiere hoofdstellen gezien bij bokkers maar ik heb geen idee waar ik dat zoeken moet.
Dus als jullie tips hebben dan hoor ik het heeeel graag.
En misschien zijn er mensen die tips hebben over zadels, ik heb mijn oog laten vallen op de wintec 2000 en dan in het bruin, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Ben ook nog niet echt bekend in deze omgeving en wat hier allemaal zit dus tja, alle tips zijn echt welkom...
Alvast bedankt.