Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
Champie_Me schreef:wat is te strak??
1. aan de strakke kant maar kan nog wel
2. aan de strakke kant lopen/etc gaat na een poosje pas zeer doen
3. te strak kan er absoluut niks mee?
in geval 1 en misschien ook nog wel 2 zou ik ervoor kiezen om ze toch te houden en inderdaad gewoon in te lopen maar in het geval van 3 zou ik ze terugsturen... wat niet past past niet... wellicht pas je het model van harrys horse wel? ik weet dat die in verschillende kuitmaten/hoogtes leverbaar zijn... of jouw maat daartussen zit zou je zelf even moeten zien...
en wellicht inderdaad op laten rekken maar of dit leer daar tegen kan en of ze er mooier van worden?? ik weet het niet...
caj2008 schreef:Champie_Me schreef:wat is te strak??
1. aan de strakke kant maar kan nog wel
2. aan de strakke kant lopen/etc gaat na een poosje pas zeer doen
3. te strak kan er absoluut niks mee?
in geval 1 en misschien ook nog wel 2 zou ik ervoor kiezen om ze toch te houden en inderdaad gewoon in te lopen maar in het geval van 3 zou ik ze terugsturen... wat niet past past niet... wellicht pas je het model van harrys horse wel? ik weet dat die in verschillende kuitmaten/hoogtes leverbaar zijn... of jouw maat daartussen zit zou je zelf even moeten zien...
en wellicht inderdaad op laten rekken maar of dit leer daar tegen kan en of ze er mooier van worden?? ik weet het niet...
nee het is punt 1 en 2 maar meer twee ik krijg ze net aan de ene zit ook strakker als de andere in ben nu de was etc aan het doen met laarzen aan.