eventjes een vraag. ik heb vandaag een sperriempje gekocht en ik wilde hem eigenlijk voor gebruik even invetten ( voor morgenavond) maar ik heb geen vet speciaal voor leer ofzo. wel om m'n laarzen mee op te poetsen, maar dat lijkt me niet een goed idee. slaolie of iets dergelijks hebben we wel. wat zouden jullie doen ?
Ik weet niet wat je voor je laarzen gebruikt?? Maar in principe is dat ook leervet, dus kan je best wel beetje gebruiken. Ik zou wel invetten voor gebruikt! Ik heb namelijk ooit een Global Hoofdstel gekocht, en gebruikt zonder van te voren in te vetten. Vervolgens brak er een bakstuk. Er werd mij dus verteld dat je dus altijd moet invetten. Sowieso om sterker te maken maar ook om soepel te maken.
gewoon rubberen laarzen (: . ja dat dacht ik ookal dat het verstandiger was om het in te vetten , maarja mijn slimme hoofd is het spul wat ervoor bedoelt is vergeten . dus moet ik even een oplossing vinden aangezien ik morgen ga rijden
Ooh, je hebt rubberen laarzen hihihi, sorry dacht dat het leren laarzen waren! Maar morgen een keer rijden is niet erg hoor, doe je het daarna gewoon invetten! Het is tenslotte alleen sperriempje en niet hele hoofdstel .