zelf zadeltas maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stephen

zelf zadeltas maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 00:41

weet niet of dit goed staat, sorry in dat geval :+
ik maak vaak buitenritten van 4-5 uren. Dit is niet zo gek lang dat ik een zadeltas moet meenemen met eten en drinken etc maar de gebruikelijke dingen zoals een mes (in mijn zak trouwens :+ ) een hoefkrabber, extra touw, wat kleine EHBO spullen, snoepjes, een tussendoortje en wat te drinken heb ik toch altijd bij. Ik heb meestal een rugzak mee maar vind dit een beetje onhandig dat gepruts bovenop mijn paard ik stap niet graag af omdat het zo'n gedoe is om terug op te stappen met een paard van 182 cm }:0 . Nu meen ik ooit ergens een zadeltas te hebben gezien voor voor je zadel. je zou het een beeje kunnen vergelijken met een rechthoekige bananentas die je voor je zadel kunt hangen. dit vond ik wel een goed idee maar ben de site ergens kwijt gespeeld en weet niet meer waar hij stond :') nu dacht ik dat het wel een leuk idee zou zijn om dat zelf te maken (mijn moeder is erg handig met naald en draad dus waarom niet :P ) nu hebben die zakjes een soort van bodem ofzo voor het niet te bobbelig te laten zijn op de flank van het paard of is het gewoon de stof zelf zonder versteviging? en zijn er zo nog wat punten waar ik op zoou moeten letten (bontje bij schoft ofzo ?)
groetjes

Dabo

Re: zelf zadeltas maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 08:27

:) Je hebt ze vast op mijn site gezien: www.dabo-design.nl :D
Op de bodem heb ik inderdaad een dikke laag foam genaaid zodat de tas zacht is aan de onderkant. :D

Succes ermee! :)

stephen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 13:25

juist _/-\o_ dat was idd de site, mooie dingen die je maakt !! zal er niet direct aan kunnen tippen dus als het mislukt kan je een bestelling verwachten :P

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:26

Is goed :D thnx :)

4catootje5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 11:00

hoi ik had hier een tijdje geleden ook een topic over staan wel leuke en goede tips in