Het vastmaken van een zadeltas aan een westernzadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paleoceen

Het vastmaken van een zadeltas aan een westernzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 09:23

Ik heb een vraagje over onderstaande zadeltassen. http://www.justwestern.nl/?catalogprodu ... 41009.aspx
Ik heb een billy cook westernzadel en ik wil daar bovenstaande zadeltassen op hebben. Maar ik heb geen idee hoe ik ze daarop zou moeten bevestigen. Ik weet ook niet of ik er nog losse onderdelen erbij zou moeten kopen. Heeft iemand DE tip voor mij?

Rumpleteaser

Re: Het vastmaken van een zadeltas aan een westernzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:25

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:28

onder aan de tas zit een ringetje (kun je op de foto net zien als je goed kijkt) Daar doe je een strotouwtje aan en dat bind je vast aan je singelgesp. blijft bij mij prima zitten.

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 09:33

Haha....ik had dat topic al gezien. Maar ik las in dat topic dat jij blond ben maar ik denk dat ik nog blonder ben dan jij :+ :o? want ik snap er helemaal niks van. Concho's zijn die ronden sierdingen...toch. Die moet ik dan loshalen? En daar moet ik dan deze dingen indoen? http://www.justwestern.nl/?catalogprodu ... 62156.aspx.

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 09:35

Maar wat moet je dan met die gaatjes bovenop het tussenstuk tussen de tassen doen?

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 11:13

Niks. Tenminste, niet wat vastbinden van je tassen betreft.
Door die gaatjes kun je touwtjes halen en dan kun je een regenjas oid bovenop je tassen binden

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 11:13

Bedankt voor jullie reacties. Na alle reacties en pb's overwogen te hebben heb ik toch gekozen voor een andere tas dan ik eerst voor ogen had. Het is namelijk de stowaway slim western geworden. Wat een fijne tas. Het ligt als een huis op je zadel en hij blijft na het afzadelen gewoon op je zadel liggen dus dat is erg makkelijk. Er er kan veel in.

Dit is hem. Ik heb hem alleen in het zwart.

Afbeelding