Wintec zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

emmatje_ly

Wintec zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 19:44

hoi,

Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een nieuw zadel voor mij en mijn pony.
Nu ik ben al een tijdje verliefd op de Wintec zadels =>
de Wintec 250
Hebben mensen zo'n zadel of een ander wintec zadel ofzo? zoja zouden jullie een foto kunnen tonen van dat zadel op jullie paard?

alvast bedankt :D

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 21:52

Ik heb een wintec 500 dressuur zal even een foto zoeken. Ook een verzorgpaard van mij heeft een 500 maar dan veelzijdigheids.
Daar geen foto van trouwens. Beugels zitten onder het zweetblad en zijn opgestoken dus vandaar dat het wat afsteekt.

http://i53.tinypic.com/2j1ofit.png

Tot nu toe ben ik zeer tevreden, het zit lekker en het komt echt mijn houding ten goede.

emmatje_ly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 10:18

Tigra_ schreef:
Ik heb een wintec 500 dressuur zal even een foto zoeken. Ook een verzorgpaard van mij heeft een 500 maar dan veelzijdigheids.
Daar geen foto van trouwens. Beugels zitten onder het zweetblad en zijn opgestoken dus vandaar dat het wat afsteekt.

http://i53.tinypic.com/2j1ofit.png

Tot nu toe ben ik zeer tevreden, het zit lekker en het komt echt mijn houding ten goede.

tis wel een sgoon zadel eh :)

merci x

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 11:42

Ik heb zelf de wintec 500, veelzijdigheid (oud en nieuw model, oude moet ik nog verkopen omdat hij niet past op m'n pony). Ben over allebei zeer tevreden. Het nieuwe model zit wel lekkerder dan het oude model, maar het zijn allebei prima zadels! Heb helaas geen foto voor je.

Edit: gefeliciteerd met je verjaardag!

emmatje_ly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 12:38

_Sofie schreef:
Ik heb zelf de wintec 500, veelzijdigheid (oud en nieuw model, oude moet ik nog verkopen omdat hij niet past op m'n pony). Ben over allebei zeer tevreden. Het nieuwe model zit wel lekkerder dan het oude model, maar het zijn allebei prima zadels! Heb helaas geen foto voor je.

Edit: gefeliciteerd met je verjaardag!

en het word dan zeker een wintec van mij ^^

en bedankt ;)