Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BosscheBol schreef:Je hebt best een aanzienlijk budget en een paard dat zal groeien in bespiering. Misschien nagedacht over een Kent & Masters of een Kay Hastilow. Zijn aanpasbaar, goede bomen, veel verschillende mogelijkheden en veel wrong etc.
BosscheBol schreef:Ik adviseer klanten die een jong paard hebben of paard zal nog groeien in bespiering, om niet een altijd te duur zadel aan te schaffen. Want je weet nooit wanneer paard eruit is gegroeid en moet wel nog aan kunnen passen.
Ik ga voor je kijken, wie dit soort zadels aanmeet.
BosscheBol schreef:Ik adviseer klanten die een jong paard hebben of paard zal nog groeien in bespiering, om niet een altijd te duur zadel aan te schaffen. Want je weet nooit wanneer paard eruit is gegroeid en moet wel nog aan kunnen passen.
Ik ga voor je kijken, wie dit soort zadels aanmeet.
ietjelover schreef:Ik heb wel gehoord dan WOW boven mijn budget ligt,
eh nog al heeel veel, minimaal 1000 euro hoger.
ik ga even rond kijken
Schangah schreef:ietjelover schreef:Ik heb wel gehoord dan WOW boven mijn budget ligt,
eh nog al heeel veel, minimaal 1000 euro hoger.
ik ga even rond kijken
Maar het is wel een zadel dat aanpasbaar is. Moet natuurlijk wel geschikt zijn voor je paard.
Als ik alles achteraf had geweten was ik direct met een wow gestart. Had me heeel veeel geld en ellende bespaard.
Met een gewoon zadel (niet verstelbaar etc.) moet je wel rekening houden met de kans dat je binnen een half jaar al weer een ander zadel moet aanschaffen. Een jong paard kan nl erg veranderen in korte tijd.