[WN] Westernhoofdstel Hooks Q.C.Flätat

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

femmigje

Westernhoofdstel Hooks Q.C.Flätat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 21:39

Ik ben een beetje aan het rondneuzen naar een nieuw hoofdstel. Ik rijd recreatief met mn haffie en vind dit hoofdstel erg mooi.. ik kan echter niks vinden over ervaringen met dit hoofdstel.
Afbeelding
Is er hier iemand die er ervaring mee heeft?

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 22:45

is ook niet echt een merk.
als je het mooi vind, moet je het kopen.de kwaliteit is naar de prijs...

Mette

Re: Westernhoofdstel Hooks Q.C.Flätat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 18:38

Ik ben een aantal dagen geleden toevallig in de Hööks geweest en heb dit hoofdstel ook in handen gehad. Leer is wel aardig stug, maar na een paar keer vetten wordt dat waarschijnlijk wel beter. En ja, zoals spicegirl al zegt: kwaliteit is naar de prijs. Zou er niet teveel van verwachten, maar als het hoofdstel voor 'erbij' is kan het prima :j
Let wel even op: de teugels zitten er geloof ik niet bij! Tenminste niet bij het hoofdstel dat ik had. En als je gaat bestellen: er is een besteltopic op bokt, maar dat wist je misschien al. Daar worden de kosten gedeeld van het verzenden :)
Zelf heb ik de lichtbruine gekocht, deze: http://www.hooks.se/product.aspx?produc ... Order=DESC
En zo is tie op mijn haf:
http://i287.photobucket.com/albums/ll15 ... G_1269.jpg

Clovertje

Re: Westernhoofdstel Hooks Q.C.Flätat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 22:10

Ik heb het hoofdstel voor mijn tinker. Toen ik het kocht was het inderdaad vrij stug meer een likje vet/olie doet wonderen. Ik gebruik het niet vaak, rijd meer met de sidepull (die overigens ook van Hööks komt. Die is van vergelijkbare kwaliteit en gaat al heel lang mee. Die was natural-kleur toen ik hem kocht. Omdat ik donkerbruin tack heb, is de side pull in de olie gegaan een nachtje. Nu is ie heerlijk soepel (en donkerbruin :-)) en ik hoef nauwelijks in te vetten.
Het is misschien geen bekend, duur merk (wat volgens mij niet gelijk hoeft in te houden dat het goede kwaliteit is) maar ik vind de kwaliteit-prijs verhouding zeer gunstig!