Neopreen singel e.j met singel geleverd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LauraKiara

Neopreen singel e.j met singel geleverd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 12:17

Hallo,
Ik heb een vraagje:
Wordt de in de webshop verkochte neopreen longeersingel van Epplejeck met singel geleverd?
Is de maat Pony dan goed? (m'n shet is 1 m groot) want je hebt maten: Pony, Middel en Paard.
Zo nee weten jullie een site waar ze een neopreen longeersingel voor een 1 m grote shet verkpopen met singel?
Groetjes,
Laura!

annmary

Re: Neopreen singel e.j met singel geleverd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:21

De singel wordt meegeleverd ja, die hoort erbij. Je zou sowieso de ponymaat moeten hebben denk ik, al kan ik je niet beloven dat die goed gaat passen, maar de cob en full is sowieso te groot.

Groetjes, Annemarie

LauraKiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 12:25

Hartstikke bedankt! :D Maar cob en full nee indd. dat gaat niet passen, jammer dat ze geen maattabel erbij hebben, of zie ik dat nu over het hoofd? Want ik weet niet in hoe verre het verstelbaar is en hoe groot die singel is, ik heb zelf nog wel een ietwat te kleine singel en ook een neopreen singel die goed past, dus misschien gaat het werken? Iemand nog ervaringen met maat pony bij een shet?

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 15:35

Ik weet niet of dat gaat passen. Bij www.shetlandershop.nl hebben ze longeersingels maat shet. daar staat het wel bij hoelang ze zijn. dus je zou evt de buikomvang van je pony op kunnen meten en kijken of die daar tussen past zeg maar. heb goede ervaringen met die winkel.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 17:00

Ik heb dezelfde longeersingel in maat pony maar dan van harry'shorse. Die past prima op mijn shet van 1m en op mijn vorige hele iele shet van 93cm.

LauraKiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 19:45

Hartstikke bedankt! :D