Ervaringen met Passier Fortuna

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Ervaringen met Passier Fortuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 21:53

Ik kon alleen een topic van iets van een jaar terug vinden waarin niemand nog ervaring had met dit hoofdstel. Ik ben heel benieuwd of er nu wel bokkers zijn die dit hoofdstel hebben of geprobeerd hebben. Ik denk er zelf over om het hoofdstel aan te schaffen omdat mijn paard wat lastig in haar mond is (niet sterk eerder overgevoelig)

Omschrijving van het hoofdstel
Chique hoofdstel van Passier met strass-steentjes in de frontriem. Het kopstuk is gemaakt van elastiek, wat zeer paard-vriendelijk is. Ook de bakstukken zijn elastisch aan de bovenkant zodat de druk op de paardenmond afneemt en het paard meer de kans heeft op het bit te gaan kauwen. Meer contact mogelijk met de paardenmond, zelfs voor beginners een prettige manier van rijden. Tevens worden tongproblemen voorkomen. De aansnoer-neusriem is zacht gevoerd. Verkrijgbaar in de kleur zwart.

Foto
Afbeelding

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:23

*schop*

Ook ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met dit hoofdstel!

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 00:09

Ik ben benieuwd of er al meerdere mensen zijn met dit hoofdstel? Ik heb de trens versie en ben er super blij mee. Mijn merrie schud met het hoofd met een normaal hoofdstel en dit hoofdstel eigenlijk niet. Nu heb ik voor mij s&t alleen het kopstuk van passier besteld. Het is behoorlijk wat geld allemaal. Maar zeker waard. Wat een fijn hoofdstel!!