wie heeft er goede/slechte ervaring met de Br pro max peesbeschermers? ik ben namelijk van plan om ze aan te schaffen want ik vindt ze er héél fijn uitzien... bedankt.
Inoterry
Geplaatst: 30-06-11 13:32
Alleen maar goede ervaring . Mijn paard heeft ze aan als hij in de wei/paddock staat, en zolang er niet teveel zand tussen het klittenband komt blijven ze prima zitten . En mijn draakje doet knap gek op de wei .
Ben ook benieuwd naar de ervaringen. Ik wil binnenkort gaan springen met m'n haf en een crosstraining doen in September. Dus ben benieuwd.
MelanieB
Geplaatst: 30-06-11 19:58
Ik heb ze ook, hele set rondom in bruin. Mooie beschermers, pasvorm is ook erg mooi.
Voor het crossen, nee, buitenmateriaal is niet zó stevig en in achterbeschermers zit geen harde plaat aan voorkant. De voorbeschermers kunnen er wel voor worden gebruikt. Bovendien water+zand = klitteband laat wat sneller los.
Ik gebruik ze voor inrijden op wedstrijd en heb ze paar keer thuis gebruikt.
Ik heb ze gehad, bij het ene paard echt super fijn en bij de andere waren ze net wat te groot! Verder waren ze hardstikke stevig, maar ben bang dat ze net wat te dik van materiaal zijn voor in een warme zomer..
bij mij paste de achterbeschermers niet mooi op het paard wat ik een half jaar gereden heb. kijk binnenkort wel of ze op mijn nieuwe paardje wel goed passen. Verder vind ik het fijne peesbeschermers, vooral die voor voor!