Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xJess schreef:http://www.riderpro.eu/?ButtonID=9&GroupID=1&ItemID=52
Deze singel heeft ze geloof ik.
het merk van het zadel zou ik niet weten, ze had hem op marktplaats gekocht. De kussens voelden gewoon goed aan, het is een veelzijdigheidszadeltje. De pony is een pony van ongeveer 1.15/1.20 redelijk fors gebouwt. En totaal geen schoft. Tja ze heeft het zadel net nieuw gekocht... Ik weet niet of ze dat ziet zitten, om hem nu alweer te verkopen.
xJess schreef:Okee, ik zal er morgen is op letten, ik weet niet zeker of dit precies de singel is, dus of hij ook elastiek heeft. Maar zelf denk ik eigenlijk niet dat dat het probleem is, want het zadel schuift zo erg dat kan bijna niet door de singel komen. Maar ik zal morgen even kijken.
_Bitje_ schreef:xJess schreef:Okee, ik zal er morgen is op letten, ik weet niet zeker of dit precies de singel is, dus of hij ook elastiek heeft. Maar zelf denk ik eigenlijk niet dat dat het probleem is, want het zadel schuift zo erg dat kan bijna niet door de singel komen. Maar ik zal morgen even kijken.
tja, grote kans dat het zadel voor geen meter zit, kleinere kans dat het alleen aan de singel ligt natuurlijk.
domosan schreef:Wij hadden ook dit probleem.
Een stubben zadel, bij de pony gekocht.
Ook schuiven van links naar rechts.
Een nieuw zadel op maat laten maken, ook schuiven van links naar rechts.
Er ligt nu een dun anti slip pad onder en een "gebogen"(iets rond) singel.
Zadel ligt nu prima.
Onze pony is 1.26 en was vrij rond.
Nu ze een stuk slanker is blijft alles ook beter liggen.