Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LecyTinker schreef:waarom heb je twee lussen nodig dan? dat is toch normaal zoals het eruit ziet?

Amalarab schreef:LecyTinker schreef:waarom heb je twee lussen nodig dan? dat is toch normaal zoals het eruit ziet?
ja idd de lussen missen zodat je er geen halstertouw aan vast kunt makenmss kun je hier de gebruiksaanwijzing vinden (bokt/youtube) om zo'n halster zelf te maken en dan die knoop bestuderen en evt zelf repareren? anders terugsturen!

LecyTinker schreef:TS, de lussen schuiven idd in elkaar, dan moet je er een ringetje aan vast maken. Een ringetje van een sleutelhanger misschien? ( wel een goede, stevige) Dat is idd niet zo handig dat ze in elkaar schuiven.

manex schreef:Misschien is dit express zo gemaakt zodat je zelf je halster onder de kin op maat kunt maken?Even uitgaande van de 2e foto; Als je de bovenkant van die losse vasthoud, kun je dan de onderkant van die lus niet naar beneden trekken? Dat je er op die manier zelf een knoop op de juiste plaats inlegt?
Moeilijk om vanaf een pc uit te leggen.
Kun je ze anders niet gewoon even bellen en vragen waarom het zo geknoopt is?
horsies5 schreef:Alleen nu weet ik niet hoe je van de situatie op de foto's van de TS terug komt naar de knoop zoals op de foto's hierboven. ik heb al van verschillende touwen geprobeert een lus te maken en dan de knoop aan te trekken.. maar het is me nog niet gelukt de juiste te vinden haha
Iemand een idee hoe ik de knoop er terug in krijg?