Wie kan mij het verschil uitleggen(behalve de prijs) tussen de Eskadron Dralondekens en de Eskadron fleecedekens? Het scheelt bijna de helft en bij de productbeschrijving staat hetzelfde.
Ligt eraan hoe lang je pony is, als hij een redelijk lange rug heeft een m, anders een s. Welke dekenmaat heeft je pony normaal? Kwa lengte vallen ze normaal, hals net wat ruimer (de dralons heb ik het over dan)
_DP_
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-11 17:54
Dit word de eerste deken die ik koop, vandaar dat ik twijfel over de maat. Hij is slank maar wel erg lang. Denk dat ik dan beter voor M kan kiezen.
Dan zou ik een M doen, hij is waarschijnlijk dan wel aan de lange kant.... Mijn pony van 155 past trouwens net wel een 195 (L dus), hij is dan wel iets te lang maar rond de hals past hij prima. die heeft ook wel een speknekkie!
_DP_
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-11 18:35
Okee bedankt! Het is wel de bedoeling dat meneer wat spekjes gaat krijgen. Maar op het moment geen hals en geen buik...gok dus op een M. Haha dan kopen we het maar "op de groei".
Dralons zijn echt heerlijke dekens, ze zijn echt superzacht & nemen zweet veel sneller op dan fleecedekens omdat het niet synthetisch is. Ze zijn misschien duur, maar ze zijn het zeker waard
het zijn super fijne dekens alleen zou ik even goed naar de maat kijken. ik vind ze namelijk erg lang uitvallen.
Anoniem
Geplaatst: 28-06-11 17:09
CoronaLime schreef:
Dralons zijn echt heerlijke dekens, ze zijn echt superzacht & nemen zweet veel sneller op dan fleecedekens omdat het niet synthetisch is. Ze zijn misschien duur, maar ze zijn het zeker waard
Ik vind ze ook fijner als fleece idd. Dat ademt ook een stuk meer!