Iemand ervaring met Barefoot Air Flow Peesbeschermers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Noah_

Iemand ervaring met Barefoot Air Flow Peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 18:55

Ik ben opzoek naar iemand die de Barefoot Air Flow Peesbeschermers gebruikt!
Hoe vallen de beschermers, zijn ze idd luchtdoorlatend, hoe is de kwaliteit??

Afbeelding

Afbeelding

MelanieB

Re: Iemand ervaring met Barefoot Air Flow Peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 11:36

Zien er goed uit, lijken beetje op die van haf qua materiaal aan de binnenkant zie ik en over die beschermers ben ik zeker wel tevreden. :j

Prijskaartje?

pmarena

Re: Iemand ervaring met Barefoot Air Flow Peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 12:12

Ze zijn nog maar net in het assortiment en nog heel weinig verkocht , dus het moet wel toevallig zijn als die kopers net op Bokt zitten :)

De kwaliteit is prima , ze zien er netjes uit , het materiaal is zeer duurzaam.

Het ademen...tja dat is altijd een beetje dubieus vind ik , met alle "ademende" peesbeschermers.
Er zitten altijd luchtgaatjes in maar er zijn toch altijd ook stukken tussen die luchtgaatjes waar het niet ademt....en wil je de pees beschermen dan zal er toch een hard deel moeten zitten.

Het sympanova aan de binnenkant van de Barefoot-beschermers is wel prima ademend , en in de schaal zitten ook luchtgaten en sleuven waardoor warmte naar buiten "gestuwd" kan worden. Maar de benen zullen natuurlijk altijd warmer worden dan wanneer je niks om de benen heen doet :)

Op_zoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 17:29

Via de zoekfunctie was ik op zoek naar ervaringen met de Barefoot Air Flow Peesbeschermers. Dit topic is het enige dat ik over deze peesbeschermers kan vinden. Jammer genoeg heb ik dus nog geen ervaringen over deze beenkappen gelezen omdat ze, toen dit topic geopend werd, net op de markt waren.

Maar ik ben dus erg benieuwd of er inmiddels wel mensen zijn die ervaring hebben met deze peesbeschermers.