Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Geen bescherming zou ik persoonlijk niet voor kiezen, door de oefeningen die je vraagt en mogelijke onbalans bij het paard heb je toch altijd meer risico op verwondingen dan wanneer een paard vrij op het land loopt, maar dat is eigen keuze...

Colway schreef:Citaat:Geen bescherming zou ik persoonlijk niet voor kiezen, door de oefeningen die je vraagt en mogelijke onbalans bij het paard heb je toch altijd meer risico op verwondingen dan wanneer een paard vrij op het land loopt, maar dat is eigen keuze...
Op het land doen paarden behoorlijk ongecontroleerd, wordt er geslagen, etc. Als je tijdens het rijden meer risico op verwondingen hebt, dan vraag ik me af hoe je rijdt
Kan me voorstellen dat bij de (hogere) springsport beenbescherming wordt gebruikt, maar bij Dressuur kan ik me er niets bij voorstellen, wellicht bij erg wiebelige jonger paarden wel
wat een toffe reactie weer! Motiveert echt om hier in topics reacties te plaatsen, je kunt echt alles uitleggen zoals je wilt he 
Wanja schreef:Colway schreef:
Op het land doen paarden behoorlijk ongecontroleerd, wordt er geslagen, etc. Als je tijdens het rijden meer risico op verwondingen hebt, dan vraag ik me af hoe je rijdt
Kan me voorstellen dat bij de (hogere) springsport beenbescherming wordt gebruikt, maar bij Dressuur kan ik me er niets bij voorstellen, wellicht bij erg wiebelige jonger paarden wel
wat een toffe reactie weer! Motiveert echt om hier in topics reacties te plaatsen, je kunt echt alles uitleggen zoals je wilt he
Ik vond het niet eens zo'n hele rare reactie hoor! Colway schreef:Citaat:Geen bescherming zou ik persoonlijk niet voor kiezen, door de oefeningen die je vraagt en mogelijke onbalans bij het paard heb je toch altijd meer risico op verwondingen dan wanneer een paard vrij op het land loopt, maar dat is eigen keuze...
Wanja schreef:Het gaat om de manier waarop er hier gereageerd wordt op geplaatste berichten! Maar goed, laat maar, het schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn dat je zulk soort reacties plaatst!
Citaat:Heel normaal, mijn paarden doen zo overigens niet op het land, als ze vaak genoeg buiten komen hebben ze die overschot aan energie niet
Als je met een jonger die begint met wijken en verder in de opleiding apuyementen enz zijn peesbeschermers fijn voor als ze aantikken als ze nog net iets te enthousiast reageren op je hulp bv. Dat jij daar niet bij stil staat zegt 0.0 over Wanja haar rijden