bareback pad van best friends

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aaronliefde

bareback pad van best friends

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 11:53

heeft iemand van jullie al ervaring met deze bareback pad ? Wat vinden jullie ervan?
ik rijd namelijk heel graag zonder zadel maar het irritante is het zweet dat in je broek trekt en de haren die in je benen prikken.
Ik heb al eens een gebruik van freedom riding maar bij deze kwam het zweet er gwn door is dat bij die van best friends?
Is de kwaliteit in verhouding met de prijs ?
zit hij ook goed bij paarden met veel schoft ?
krijgt je paard er schuurplekken van ?
blijft hij goed liggen ?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

moos1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 19:26

Hi!
ik heb een best friends barebackpad, en dan de editie waar zo'n zakje voor een bidon en een opbergvakje opzitten.
De onderkant en de singel zijn van sympenova. Mijn paard heeft een redelijk gevoelige huid en een aardige schoft,
maar heb er nooit problemen meegehad en ook nooit met verschuiven o.i.d.
de pad zelfs 2 maanden meerdere malen per week gebruikt toen mijn zadel gemaakt moest worden. Ik ben er erg tevreden over! *\o/*
Heb nooit last gehad dat het zweet erdoor kwam en qua onderhoud is het makkelijk, alleen ff de onderkant de haren eraf borstelen
na het rijden. Verder blijft hij gewoon mooi eigenlijk.
Hier dus positief!

thoraklover

Re: bareback pad van best friends

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 19:28

Ik heb hem ook! Niet ideaal voor een pony met een hoge schoft, maar hij blijft verder prima liggen, ook geen schuurplekken etc.. Prima prijs/kwaliteit verhouding.