lusje sperriem kapot..oplossing?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

lusje sperriem kapot..oplossing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 10:08

Zoals de titel al verteld. Ik heb een hartstikke mooie neusriem maar hiervan is het passantje van
de sperriem kapot. Ik weet dat je van die losse dingen kan kopen voor om je neusriem en daar je sperriem aan kunt maken, maar mijn neusriem is vrij dik dus dit is geen optie. Is dit nog op te lossen?
( heb de sperriem niet echt nodig( zit vrij los), maar vind het netter staan en het bit ligt dan wat stiller in de mond)

mag

Re: lusje sperriem kapot..oplossing?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 10:10

Naar de zadelmaker brengen en laten maken?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 10:11

Inderdaad een zadelmaker of naar een handige schoenenmaker die nog echt ouderwets met leer kan werken. Daar heb ik ook al veel teugels en riemen kunnen laten repareren als je even heel duidelijk uitlegt wat precies waar moet zitten.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 10:12

ok, dan ga ik dat even proberen, Hebben hier een schoenmaker in de buurt zitten dus zal het even vragen :).

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 10:12

De zadelmaker/schoenmaker maakt dat vaak even tussendoor, kostte hier toen iets van 2,- kon er ook op wachten..

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 12:33

Ik heb dat ook wel eens gehad en ben er mee naar de schoemaker geweest, en dat werd daar heel netjes gemaakt. En was nog goedkoper dan een zadelmaker ;)