Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zou het niet doen, of je moet je zadel willen verknallen.
_Dune_ schreef:Als ze even lang zijn, dan verknal je echt niet gelijk je zadel hoor. Het is belangrijjk dat de takken dezelfde lengte hebben en dat de schroefgaten op dezelfde plek zitten. Volgens mij zijn er 2 merken die onderling te verwisselen zijn, maar welke 2 merken dat ook alweer zijn, ben ik vergeten.
_Dune_ schreef:Als ze even lang zijn, dan verknal je echt niet gelijk je zadel hoor. Het is belangrijjk dat de takken dezelfde lengte hebben en dat de schroefgaten op dezelfde plek zitten. Volgens mij zijn er 2 merken die onderling te verwisselen zijn, maar welke 2 merken dat ook alweer zijn, ben ik vergeten.
Qilan schreef:Sommige mensen zitten niet zo krap, als je het goedkoop kan oplossen waarom niet scheelt 20 euro. Voor mensen met weinig geld is dit tog weer 20 euro, 10x20euro is 200 euro?
mensne met veel geld, waarom het risico nemen hea? je bent tog rijk en weet niet hoe het is om zo krap te leven
En ik geloof dat je toch duurder uit bent dan €20.- als je je zadel hebt verpest hiermee.
_Amigo schreef:_Dune_ schreef:Als ze even lang zijn, dan verknal je echt niet gelijk je zadel hoor. Het is belangrijjk dat de takken dezelfde lengte hebben en dat de schroefgaten op dezelfde plek zitten. Volgens mij zijn er 2 merken die onderling te verwisselen zijn, maar welke 2 merken dat ook alweer zijn, ben ik vergeten.
in Bates kan ook een wintec boom
. Net zoals Thorowgood, Fairfax en Kent&Masters. Ik bedoelde 2 merken die niet uit dezelfde fabriek komen.