ik vroeg me af wat voor hoofdstel jullie hadden of welke jullie fijn vinden. graag met prijs, foto etc. aangezien ik een nieuw hoofdstel wil, en nog niet echt een idee heb welke. maat cob/full.
Ik heb een hoofdstel van Eric Thomas, met witte sierstiksels. Het was zo'n beetje het enige betaalbare hoofdstel wat ik kon vinden met een Engelse neusriem. Heel fijn, soepel leer (kalfsleer), prima kwaliteit. Nieuwprijs was 80 euro. http://img695.imageshack.us/img695/3325/img0060wl.jpg
Hiervoor had ik een hoofdstel van Passier. Onwijs fijn hoofdstel. Maar helaas met gecombineerde neusriem. Nieuwprijs was rond de 200 euro geloof ik. Hoofdstel is te koop overigens, mocht je interesse hebben http://img406.imageshack.us/img406/6755/img3211b.jpg
Susyb
Geplaatst: 19-06-11 15:57
Momenteel niks (paardje lief heeft hem gesloopt ) maar binnen 7 dagen moet als het goed is mijn nieuwe hoofdstel met de post komen:
Hooks: Gold Medal Artemis Besteld via Lotte_Wessel 104 euro inclusief verzendkosten
Volgens mij is het gewoon nog een stuk soft onderlegd. En dat sluit aan op het onderlegde van de neusriem. Volgens mij. Maar kan het ook niet helemaal zien.
dmii95
Geplaatst: 19-06-11 16:24
Dikke witonderlegde neusriem , met aansnoerriem en blingbling frontriem
Ik heb een HB-turijn, zwart. Rondgenaaid, nieuwprijs tegen de 70 euro uit mijn hoofd. En nu hard aant sparen voor die nieuwe van premiera met lakneusriem
Ik heb een of ander merkloos ding waarbij m'n bijgekochte frontriem meer geld koste dan het hoofdstel zelf
x_eva_x
Geplaatst: 19-06-11 17:00
Heb sinds kort een Premiera rondgenaaid hoofdstel, wit onderlegd met lak neusriem
Amira_
Geplaatst: 19-06-11 17:04
Ik had HH Switch maar die was veels te krap. Dus toen maar een goedkopere genomen en die zat echt als gegoten Was 25 euro, maar erg stug dus moest een paar keer in de olie daarna was ie lekker soepel.