Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Is dat een beetje dun? Ik heb het nogal snel warm. Corine1993 schreef:@Suuz, Marena, vankje: Daar heb je gelijk in, maar om mijn buik/heup vind ik niet echt prettig zitten.
Zou je die tasje eigelijk strak op je been eigenlijk kunnen krijgen?
@Susy
Ik heb bij mij ruitershop gekeken, en die hebben ze niet, ook nog op internet maar volgens mij zoek ik echt verkeerd. Weet toevallig een website?
AniqueN schreef:Er bestaan ook speciale rugzakken om mee te sporten (nouja rugzak, die van mij is klein. Ik vind dit zelf heel prettig, je belast je paard niet met verkeerde belasting door bagage, maar sommige mensen vinden een rugtas niets, ik neem zelf water, telefoon, id en soms iets te eten mee. De tas zorgt er voor dat je geen last hebt van de spullen (die maak je namelijk "vast" in je tas).
Succes!
tamary schreef:AniqueN schreef:Er bestaan ook speciale rugzakken om mee te sporten (nouja rugzak, die van mij is klein. Ik vind dit zelf heel prettig, je belast je paard niet met verkeerde belasting door bagage, maar sommige mensen vinden een rugtas niets, ik neem zelf water, telefoon, id en soms iets te eten mee. De tas zorgt er voor dat je geen last hebt van de spullen (die maak je namelijk "vast" in je tas).
Succes!
Rugzak op paard is absoluut af te raden. O.a. om zelfde reden dat je op moet passen met arm/been tasjes. Zoals je zelf al zegt verkeerde belasting bagage, niet alleen belemmerd die rugzak jouw in je bewegingen, maar als wat je er in stopt niet netjes in balans er in zit ga je er naar zitten en dus scheef zitten. Voor af en toe een uurtje rijden ermee niet zo'n ernstig probleem, maar op ritten van 3+ uur moet de gewichtsverdeling gewoon kloppen. Paar ons verschil tussen links en rechts is op een lange(re) tocht al genoeg om blessures te krijgen.
.