[WN] Welke spijkerbroeken voor een maatje meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

saar0203

Welke spijkerbroeken voor een maatje meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 11:08

Wie kan mij tips geven voor spijkerbroeken voor het rijden, maar die ook in een maatje 46 (spijkerbroekenmaat 38) te krijgen zijn? En welke "amerikaanse maat" zou ik daarvoor moeten hebben. Ben nu een beetje geneigd om maar gewoon weer een nieuwe jodphurbroek te kopen, maar zou zo graag een lekkere spijkerbroek hebben!

Ben benieuwd!

peggy74

Re: Welke spijkerbroeken voor een maatje meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 11:36

een gruel girl strech die zij n echt goed je moet ze echt gaan passen want de maten zijn raar een maat 7 is evengroot als een maat 5 en nu heeft mijn dochter een maat 11 en die scheeld maar 1 cm met een 5 en een 7 ik koop de broeken ofwel bij atje ofwel in belgie the country store in zonhoven die heeft veel maten en ze staan ook op wedstrijd je kunt er ook naar bellen om grote maten mee te brengen naar een wedstrijd grt

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 22:43

Ik vind de Wrangler Bootcut stretch ideaal! Valt na paar x dragen ruimer
Ziet er gaaf uit, valt mooi op de heup, zijdezacht, niet duur en voelt als een 2e huid ;)

GerdaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 20:38

Ik heb nog een wrangler Q-baby liggen die mij te groot is. Het is een 11/12 wat overeen komt met 44/46.
Hij is wat hoger in de taile en heeft een elastische band zodat hij niet open gaat staan vanachter.

Ik heb ze nu in een maat kleiner en ik vind het echt heerlijke broeken.

saar0203

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 21:10

snap niks meer van die maten. heb ene tabel op internet gevonden en die geeft aan dat ik 15/16 of een 17/18 moet hebben. kan jij mij daar bij helpen?

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 15:39

Een 11/12 is geen 44/46. Een 15/16 of een 17/18 moet je dan hebben. Ik heb zelf maat 42/44 en draag een 15/16. De ene keer lopen de Q-Babes iets meer uit dan de andere keer. Helaas zijn ze alleen niet in NL te koop en moet je ze importeren uit America vandaan.
Zelf bestel ik ze altijd bij Sheplers.com. Let wel op dat je nog kosten voor het importeren moet betalen!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 20:55

Ik haal mijn broeken bij de.. C&A. geloof het of niet, met een beetje stretch. Hun pasvorm zit mij het lekkerst en je betaald je niet pimpelpaars voor een broek. Heb er een stel gehaald voor 20 euro, gaan bijna twee jaar mee, sommige typen langer.

MissFreubel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 16:35

dapperdier schreef:
Ik haal mijn broeken bij de.. C&A. geloof het of niet, met een beetje stretch. Hun pasvorm zit mij het lekkerst en je betaald je niet pimpelpaars voor een broek. Heb er een stel gehaald voor 20 euro, gaan bijna twee jaar mee, sommige typen langer.

Maar C&A en andere goedkope winkels verkopen geen lengtematen 36 of 38. Ikzelf ben maar 1.70 maar heb toch een lengtemaat 36 nodig als ik op mijn paard zit, anders ziet het er niet uit. Dus heb ik nu een Cruel Girl, zit idd erg lekker. Ook al is het maar voor t trainen, ik zit niet graag voor gek op mijn paard.

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 16:35

Miss_Fancy schreef:
Een 11/12 is geen 44/46. Een 15/16 of een 17/18 moet je dan hebben. Ik heb zelf maat 42/44 en draag een 15/16. De ene keer lopen de Q-Babes iets meer uit dan de andere keer. Helaas zijn ze alleen niet in NL te koop en moet je ze importeren uit America vandaan.
Zelf bestel ik ze altijd bij Sheplers.com. Let wel op dat je nog kosten voor het importeren moet betalen!

Maar dat klopt ook niet. Ik heb ook maat 42/44 en draag van de Q-baby's maat 13/14... Ligt er dus maar net aan hoe je zelf gevormd bent, daarbij vallen de zwarte ook nog groter dan de blauwe!

saar0203

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 18:39

Hmm die maten blijven dus wel een beetje een probleem. Vind het net wat teveel risico om ze dan helemaal uit amerika te bestellen, want dan zit ik er aan vast. de cruel girl is die wel in grote maten te koop in Nederland?

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:57

Dat sub merk van wrangler? Hero by wrangler heet dat volgens mij ook in lange lengte maten, vaak ook te krigen bij Scapino rond de 20 a 25 euro in alle kleuren ;)

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 08:06

AH. Zo een Hero heb ik ook gescoord voor een tientje bij de Macros eens. Goed om te weten dat C&A ze ook heeft. Ik hou van goedkope broeken. Gek genoeg gaan die het langst mee. Mijn dure had na een half jaar al een slijtagescheur...

Ik heb denk ik het voordeel dat ik een uk ben! Hoewel.. de broeken bij de didi zijn me dus wel allemaal te lang!

MarjonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 22:31

Wrangler is in groetere maten te koop, o.a. via The Oregon Trail Tack Store. Mo kan ook voor je bestellen.

saar0203

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 12:31

daar ben ik laatst geweest, maar toen kwamen we erachter dat die wranglerbroeken mij jammer genoeg, zo super lelijk zitten!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 12:33

MissFreubel schreef:
dapperdier schreef:

Maar C&A en andere goedkope winkels verkopen geen lengtematen 36 of 38. Ikzelf ben maar 1.70 maar heb toch een lengtemaat 36 nodig als ik op mijn paard zit, anders ziet het er niet uit. Dus heb ik nu een Cruel Girl, zit idd erg lekker. Ook al is het maar voor t trainen, ik zit niet graag voor gek op mijn paard.

die verkoopt c&a wel degelijk ;)
niet alle fillialen hebben ze maar in de grotere worden zeker wel broeken met zowel lengte als breedte maaten verkocht

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:26

Bij C&A hebben ze tegenwoordig ook lengtematen tot en met 38, laatst een hele mooie zwarte bootcut stretch gekocht.

Ik vind zelf de wrangler Q-baby het fijnst, maar de maten zitten bij mij ook weer anders als eerder in dit topic genoemd :') Normaal heb ik maat 44/46 en de maat 15 Q-baby's die ik nu heb zijn eigenlijk net even te groot.