Kn zadel zonder code?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tequilaatje

Kn zadel zonder code?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-11 21:26

Ik heb een vraag, ik was een beetje aan het zoeken naar een tweede hands zadel en ik vond een KN zadel voor een zacht prijsje. (bieden vanaf 225,-) Ik mailen wat voor type het is en wat de code is van het zadel. Dan weet je ook meteen hoe oud het is.

Mailt ze dat ze geen code kan vinden en Divoza ook niet en dat het ongeveer 3,5 jaar oud is. type is Allegro.

Nou dacht ik dus dat KN zadels altijd een code hebben, ik heb er zelf eentje gehad voor mijn vorige paardje en alle anderen die ik vond hebben het wel. Maar ik vertrouw het dus niet helemaal. Vind het ook wat goedkoop voor een zadel dat nieuw dik 1700,- kost...

Ik wil de verkopen absoluut niet zwart maken ofzo, ik wil het alleen even zeker weten allemaal, ze woont nl nogal ver weg en wil niet voor niks het halve land door.

Ideeen?

aslo

Re: Kn zadel zonder code?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 07:56

Is idd goedkoop en het ontbreken van de code klopt niet. Denk dat het een look a like is.

Muronia

Re: Kn zadel zonder code?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 07:57

Nee hoeft zeker geen look a like zijn, ik had ook een kn symphonie (een echte) en daar stond ook geen code in, heel vreemd maar het kan dus wel.