Ik ben net als Vankje blij met mijn Micklem bridles [HAR] Rambo Micklem competitie hoofdstel Mijn paard loopt er fijn mee en ik vond het idee dat hij ontworpen is om de anatomie van het paard aansprekend.
_Dune_
Geplaatst: 18-06-11 20:27
Ik ben erg tevreden met mijn Lemetex hoofdstel.
Dressuurgek
Geplaatst: 19-06-11 11:46
Voor 200,- kan je echt een mooi hoofstel kopen hoor Ben zelf altijd wel weg van de hoofstellen van Stubben.
tekna vind ik persoonlijk kl*tekwaliteit,voor 200 euro kan je echt wel iets moois kopen,passier heeft modellen die nog net onder de 200 euro liggen,en mijn dobert classic hoofdstel heb ik voor 215 gekocht.
Met Tecna heb ik hele fijne ervaringen, gezien hij heel veel voor buitenrijden is gebruikt, in alle soorten weesomstandigheden. Ik denk soms dat een leren hoofdstel het qua weersomstandigheden minder goed kan bijhouden dan een Tecna, als je naar de kwaliteit kijkt. Maar goed ik heb dan ook nooit een Passier (oid) hoofdstel gehad wat boven de €100 lag.
als je kunststof zou willen,wat idd in regenbuien natuurlijk beter is,dan zou ik voor biothane gaan. ik heb weleens spullen van tekna gehad,maar die waren zo snel verleten en stuk dat het bijna gevaarlijk was. misschien scheelt het wel of je veel intensief rijdt of juist minder...........
Mijn hoofdstel van Pagony voor €20 doet het ook prima hoor...
magda_90
Geplaatst: 19-06-11 12:08
Intensief gebruikt, zeker voor 2 jaar ondertussen en het hoofdstel ziet er nog steeds als nieuw uit, dus niets te klagen hier. Het hoofdstel is overigens van mijn vriendin die endurance ermee rijdt, dus die gaat er ook gerust in de slaande regen erop uit om dan 2 uren later weer terug te komen.