zadelpasser met groot assortiment springzadels

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mag

zadelpasser met groot assortiment springzadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 10:17

Ik ben op zoek naar een zadelpasser in Noord-brabant of Noord Belgie, die veel springzadels verkoopt, liefst in de wat lagere prijsklasse of 2dehands (heb net een nieuw dressuurzadel gekocht, en het springzadel is maar voor 1 a 2x in de week).
Bij Drunens ruiterhuis hebben ze enkel de Euroriding Jade (in mijn budget), en niks 2de hands, zoek dus echt een passer met meerdere merken, zodat we kunnen kijken welke het beste ligt.

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:06

Emmers uit Hamont heeft normaal veel liggen, geen idee wat die nu heeft liggen qua prijsklasse maar normaal altijd wel veel in prijzen tot €1000,- (nieuw en 2de hands)
Weet niet of je aan EJ gedacht hebt? Zitten in Eindhoven en hebben ook een aantal merken tot de €1000,-

mag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 11:57

EJ zit ook in Breda dat is voor mij dichterbij, maar hebben die een goede zadelpasser. En Emmers is dat een goede zadelpasser. (ik vind het wel belangrijk dat er een kundig iemand langs komt)

amber28

Re: zadelpasser met groot assortiment springzadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:04

ik weet niet maar er zat een paar jaar geleden nog een mister ed in brabant ik weet niet zeker of die er nog zit. die hebben heel veel 2der handszadels en nieuwe voor een leuk prijsje, en anders kom mister ed maasland miss nog voor zadels weet alleen niet tot hoever hun gaan om zadels te passen .

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:17

Het Gareel in Schijndel (ned, brabant) heeft ook heel veel zadels in diverse prijsklassen.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:19

superhorse breda