Bedrukken of boduren van transport beschermers, mogelijk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Susyb

Bedrukken of boduren van transport beschermers, mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 10:09

Dag medebokkers,

De titel is dus gelijk mijn vraag. Is het mogelijk of zou het mogelijk kunnen zijn om bijvoorbeeld transportbeschermers te laten boduren of bedrukken met de naam van je paard erop. Of de naam van je sponsor?
Ik weet dat het mogelijk is op dekens en deze heb ik dan ook. Nu ben ik op internet transportbeschermers tegengekomen die bij mijn dekens passen (ik heb tot nu toe altijd bandages gebruikt). En wil deze graag kopen. Echter weet ik niet of je ze kan laten bedrukken/ boduren?
Zijn er mensen die dit al hebben? Of zijn er mensen die hier al eens eerder naar geinformeerd hebben?
Ik kan momenteel namelijk niet de deur uit om het bij de drukkerij te vragen (zit met gescheurde enkelbandent huis) en ik denk dat als ik het bedrijf bel en begin over 'transportbeschermers' dat menige niet-paard-rijdend-persoon niet weet wat ik bedoel.

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:13

Neem aan dat het gewoon kan. Tegenwoordig kan bijna alles bedrukt worden. Je kan de drukkerij even bellen en uitleggen op wat voor materiaal het gedrukt zou moet worden. Staat vast wel in het label ofzo wat voor materiaal het is. ;)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 10:23

Myrthe92 schreef:
Neem aan dat het gewoon kan. Tegenwoordig kan bijna alles bedrukt worden. Je kan de drukkerij even bellen en uitleggen op wat voor materiaal het gedrukt zou moet worden. Staat vast wel in het label ofzo wat voor materiaal het is. ;)

Nou ik heb het nog niet gekocht ik zit namelijk ook nog te twijfelen tussen verschillende:
Ik moet er immers 2 hebben (dus 8 in totaal).
http://www.paardenshop.nl/winkelen/been ... polyester/

http://www.decathlon.be/NL/traveller-500-111467739/

de 1ste is dus van poly maar de 2de weet ik dus niet

Peerke_

Re: Bedrukken of boduren van transport beschermers, mogelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 10:28

Borduren en bedrukken kan tegenwoordig bij bijna alles :j
Ik zou even informeren indd bij een bedrijf die dit doen.
Ik geloof dat de decathlon dit ook zelf kan :)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 10:28

Peerke_ schreef:
Borduren en bedrukken kan tegenwoordig bij bijna alles :j
Ik zou even informeren indd bij een bedrijf die dit doen.
Ik geloof dat de decathlon dit ook zelf kan :)

Oke ik zal vanmiddag Decathlon dan zelf wel even bellen :) dankje