Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een mooi rondgenaaid hoofdstel, en het wordt óf de HH rondgenaaid óf de HB Turijn, dit hangt even af van hoe de maten vallen. En dat is dus ook meteen mijn vraag aan jullie.
Van Harry's Horse heb ik één hoofdstel, maat COB. Deze past netjes. Nu heb ik een rondgenaaid hoofdstel van Harry's Horse gepast (helaas maat Pony, dus de neusriem was te klein), maar deze bakstukken vond ik erg lang, die waren te lang.
Misschien heb ik iets verkeerd gemeten, dat kan natuurlijk ook, maar zijn er misschien bokkers met dit hoofdstel, die voor mij de omtrek van de neusriem en de lengte van de bakstukken voor mij zouden willen opmeten van de maat COB?
De bakstukken dus van bitring tot bitring, op het eerste en op het laatste gaatje.
Hetzelfde geld voor de HB Turijn, dan kan ik de verschillen zien tussen deze twee hoofdstellen, en direct de goede maat bestellen!
Anders moet ik hem weer retour sturen, en dat is zo zonde van de 15 euro aan verzendkosten...
Ik zou er ontzettend mee geholpen zijn!
Groetjes Donna
Ben wel zondag pas thuis, maar zal er aan proberen te denken een meetlint op zak te steken! Misschien is er iemand eerder, maar misschien kan ik je helpen.