Maar er werd me vanmiddag verplicht om een verjaardagscadeau uit te zoeken. Toen kwam ik in de catalogus van Divoza het Pagony Concours zadeldekje tegen. Deze vond ik geweldig, en wou hem dus in het rood full dressuur hebben. Dus we gingen op de site kijken, wordt hier als winkelprijs E19,95 aangegeven. Stop je het eenmaal in je winkelmandje is de prijs E24,95. Daar klopt dus niks van? Allé andere dekjes qua kleuren bedragen wel de prijs E19,95 maar alleen het dekje die ik wil, dus de rode kleur niet.
Nu heb ik Divoza maar gemaild, wat nou de prijs is van het dekje. Want volgens mij klopt er niks van? (art.no.: 10608) = voor nieuwschierige.
Waarschijnlijk foutje in het systeem ofzo, cijfertje verkeerd ingeven in de databank en het staat verkeerd op de site :p Waarschijnlijk ga ze na het lezen van je mailtje het vast wel aanpassen!
Elma_
Geplaatst: 07-06-11 21:30
Misschien heb je een kopje 'for sale' over het hoofd gezien? Wil nog weleens voorkomen dat bepaalde kleuren die bijv uit de collectie gaan in de aanbieding zijn, en de rest niet.
_coquette_
Geplaatst: 07-06-11 21:30
Hebbesje schreef:
staat er niet in de catalogus prijs VANAF? En dan dat de rode om wat voor reden dan ook dus duurder is?
Dat zou wel appart zijn Inderdaad even het mailtje afwachten.... want dit klopt niet!
AllstarLove
Geplaatst: 07-06-11 21:31
Bij mij komt dat er ook te staan, vreemd. Even wachten op het mailtje en dan weet je het.