Ik ben op zoek naar een regendeken voor mijn paard. Punt is dat ze vrij breed is van voren en ik met verschillende regendekens problemen heb gehad. Ze bleken toch niet waterdicht of zaten van voren niet goed. Mijn vraag is nu dus wie er ervaring heeft met een STERKE regendeken, die ook geschikt is voor het wat bredere type paard(kruising fries).
Dominick dekens zijn geschikt voor bredere paarden en zijn goed waterdicht. Persoonlijk vind ik ze een geweldige pasvorm hebben en ze blijven goed waterdicht. Ze zijn alleen wel aan de prijs.
Ik heb de horseware dekens van amigo op mijn brede paard.
mijnzoef
Geplaatst: 07-06-11 15:32
Bucasdekens hebben ook een mooie pasvorm voor een brede voorkant en daar kun je nog een extra stuk tussen zetten zodat het goed dicht zit. Ben er zelf erg tevreden over.
De Harry's Horse dekens passen mijn paard inderdaad ook goed, maar heb nog geen ervaring met regendekens van Harry's Horse. Iemand daar goede ervaringen mee?
Ja, HH past bij de mijne ook heel goed. Ik heb nog nooit problemen gehad met de watervastheid. Ieder jaar was ik ze omnieuw met spul van de kruidvat voor waterdichtheid. Nog nooit lekkage's gehad Zijn ook fijne dekens