Bustrens Harry's Horse dubbel gebroken..?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PanamaD

Bustrens Harry's Horse dubbel gebroken..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 18:48

Ik heb laatst een bit gekocht van HH een bustrens dubbel gebroken. Nu hoor ik van vele mensen dat dit bit snel slijt. Is dat waar? En als het slijt hoe snel zou ik een nieuw bit moeten aanschaffen?
http://www.dierentoebehoren.com/img/31/2794.jpg

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Bustrens Harry's Horse dubbel gebroken..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 18:56

Dit is een gewone RVS trens, dus ik snap niet waarom dat snel zou slijten :n Er komen misschien krasjes in als je paard wat onrustig in de mond is, maar zolang er geen scherpe kantjes aan het bit zitten zijn een paar krasjes niet erg hoor!

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 19:19

Rijerijerije schreef:
Dit is een gewone RVS trens, dus ik snap niet waarom dat snel zou slijten :n Er komen misschien krasjes in als je paard wat onrustig in de mond is, maar zolang er geen scherpe kantjes aan het bit zitten zijn een paar krasjes niet erg hoor!

Ik had het namelijk van mensen gehoord dus wou even weten of andere mensen daar ook last van hebben. Maar idd vond het al zo raar dat precies die van HH sneller zou slijten ookal is het gewoon RVS trens :+

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:54

Ik heb dit bit al een aantal jaren en ik kan niet zeggen dat ik vind dat het snel slijt of sneller dan een andere RVS bustrens.

Ik denk dat ik dit bit nu zo'n 6-7 jaar in gebruik heb, waarbij het een jaar of 3 dagelijks gebruikt is en toen 2 jaar niet en nu een jaar lang ong 1 a 2 keer per week.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 12:25

Marije_jiplover schreef:
Ik heb dit bit al een aantal jaren en ik kan niet zeggen dat ik vind dat het snel slijt of sneller dan een andere RVS bustrens.

Ik denk dat ik dit bit nu zo'n 6-7 jaar in gebruik heb, waarbij het een jaar of 3 dagelijks gebruikt is en toen 2 jaar niet en nu een jaar lang ong 1 a 2 keer per week.

Oke :+ Dan heb ik gewoon onzin gehoord :o

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:00

Misschien hebben die mensen het over de Gold Brass bitten van HH gehad. Die vind ik wel sneller slijten. Maar dat zal waarschijnlijk zijn omdat er zo'n hoog aandeel koper in zit, en koper gewoon een zacht metaal is.