wie heeft er ervaringen met 't zadelhuisje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha89

wie heeft er ervaringen met 't zadelhuisje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 09:05

Hallo,

Ik zit te verzinnen om mijn zadels van beide paarden in te ruilen. Nu zat ik op de site te kijken van 't zadelhuisje en het zag er allemaal goed uit. Ik ben alleen op zoek naar mensen die hier ook hun zadel hebben gekocht/ingeruild en wat hun ervaringen hiermee waren.
Mijn paarden staan in zevenbergschenhoek, noord-brabant, en weten jullie misschien ook of dit binnen hun werkgebied valt?
Alle reacties zijn van harte welkom! :D
Alvast bedankt!

vwmissy

Re: wie heeft er ervaringen met 't zadelhuisje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 10:03

t'zadelhuisje komt niet aan huis , ik ben daar meerdere malen geweest en ik heb er goede ervaringen mee.
leuke meid, goede zadels en mooie prijzen.

felicity

Re: wie heeft er ervaringen met 't zadelhuisje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:49

Hier ook hele goede ervaringen.

Ik had een zo goed als nieuw Anky zadel wat totaal niet paste op mijn paard. Heeft een tijd op marktplaats gestaan. Maar raakte het niet kwijt. Ben ook bij diverse ruitersportzaken geweest die het zadel niet wilde inruilen vanwege dat er veel klachten waren over dit merk/type. Uiteindelijk een ruitersportzaak gevonden die hem wel wilde inruilen maar waar ik 1/4 van de nieuwprijs terug zou krijgen. Zadel was een paar maanden uit en nauwelijks gebruikt en nog bijna geen gebruikssporen.
Ik ben toen bij het zadelhuisje terecht gekomen. En heb deze Anky kunnen ruilen met dichte beursen voor een zo goed als nieuwe prestige top dressage.
Kon me geen betere ruil voorstellen.

Samantha89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 08:47

oke bedankt voor jullie reacties!