Hoi,
Wat zouden jullie doen? Ik heb anderhalf jaar geleden een zadel aangeschaft voor mijn paard. Vanaf het begin problemen gehad met schuiven, hierop div. malen per email en telefonisch contact gehad met de verkoper. Deze gaf aan maar een bontje eronder te leggen, probleem opgelost (tijdelijk). Helaas heb ik kort daarna mijn paard moeten laten inslapen. Op mijn nieuwe paardje paste dit zadel niet, dus wederom hetzelfde bedrijf laten komen, na bijbetaling heb ik hetzelfde type zadel gekocht met een andere boommaat (zadel was amper gebruikt). Helaas ook nu problemen met pasvorm, daar ik slechte ervaringen heb met de verkoper(niet terugbellen, moeilijk bereikbaar) deze niet meer laten komen en mijn oude vertrouwde zadelmaker laten komen. Deze heeft het zadel aangepast voor zover mogelijk, ook dit werkt niet, Hier had hij mij al voor gewaarschuwd. Uiteindelijk nieuw zadel gekocht bij hem, nu probeer ik al weken de verkoper van mijn andere zadel te benaderen, ik krijg geen reactie op de vraag of zij dit zadel willen terugnemen tegen een redelijke prijs. Hij staat nu al een tijd op marktplaats, hij is aan de straatstenen niet te verkopen...Nu ben ik niet van het dreigen e.d. maar ik ben bang dat ik toch te "lief" ben in mijn mails naar deze zaak. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Er heen gaan is voor mij geen optie (te ver weg en geen vervoer). Tevens begreep ik later dat de boom van dit zadel vrij simpel te verstellen is, met andere woorden, waarom is dit bij mij toen niet gedaan ipv een nieuw zadel aan te smeren???