Dus wie kan mij helpen? Eventueel iemand die het even op kan meten of het met een ander merk kan vergelijken?

Halster in kwestie
Excuses voor de grote foto. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Excuses voor de grote foto.
) en heeft volgens mij nu nog een Horze halster. Een full was voor haar iig te klein, zat veel te hoog op haar neus, maar gelukkig heeft Horze wel XFull halsters en deze passen voor haar prima. Dus als die van jou een groot hoofd heeft zou ik voor de XF gaan dan heb je het meeste kans dat deze past en inderdaad desnoods terugsturen/ruilen
CKR schreef:Volgens mij heeft dit halster geen Xfull, want heb hem al een tijdje op het oog maar heb die maat er nooit bij zien staan. Kan jij mij misschien vertellen hoe die xfull past, met welke grootte van welk merk is hij te vergelijken? Past jouw paard bv. Harry's Horse, types met gesp die bijna alleen nog maar uitgebracht wordt.
Retourneren wil ik proberen te voorkomen, want dat is geloof ik niet gratis.
En hij is mooi! Natuurlijk geen topkwaliteit, maar voor dat geld erg mooi. Halster valt erg ruim, bij mijn paard kan hij nog 2 gaatjes groter en je zou er nog eventueel gaatjes bij kunnen maken. Ik had er met mijn telefoon snel wat foto's van gemaakt, maar nog niet op de pc gezet. Heb het t/m vrijdag razend druk, dus ik zal even kijken of ik het red.
xx_Irisje schreef:Wat was de prijs van dit halster?

boefie schreef:Op de foto op jouwpaard lijkt de middelste streep (stiksel) op de neusriem te missen.
Klopt dat? Want dat vond ik juist zo mooi aan dit halster.
Was me in eerste instantie nog niet opgevallen, het is dat je het zei..eline2000 schreef:Wat een raar model halster of ligt het aan mij
Maartentje schreef:Ik denk dat ik die ook ga bestellen. Mijn bijna-paard heeft ook wel een groot hoofd.