ik heb nu al heel veel paar handschoenen gekocht die na enkele dagen al stuk zijn aan mijn vingerknobbels of hoe je het ook zegt

wie heeft er stevige handschoenen (welk merk)? zijn leren handschoenen sterk?
groetjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mailun89 schreef:Ik was altijd juist erg blij met mijn roeckl handschoenen! Ik heb zomers de soft grip. Dacht dat die rond de 33 euro waren. Met alles andere handschoenen die ik voorheen had, hingen de vellen aan mijn vingers!
Anoniem schreef:mailun89 schreef:Ik was altijd juist erg blij met mijn roeckl handschoenen! Ik heb zomers de soft grip. Dacht dat die rond de 33 euro waren. Met alles andere handschoenen die ik voorheen had, hingen de vellen aan mijn vingers!
Het zijn fijne handschoenen dat zeker, Maar de kwaliteit laat sterk te wensen over.
ik blijf even lezen misschien dat iemand handschoenen heeft die net zo fijn zijn alleen met een betere kwaliteit!
mailun89 schreef:Anoniem schreef:
Het zijn fijne handschoenen dat zeker, Maar de kwaliteit laat sterk te wensen over.
voor het geld ja; meestal doe ik een half jaar met die handschoenen. Heb wel meerdere paren om af te wisselen. Maarja liever dat dan die vellenik blijf even lezen misschien dat iemand handschoenen heeft die net zo fijn zijn alleen met een betere kwaliteit!
) vond ze wel fijn maar de naden van de handschoenen waren na een paar keer al los gegaan, terwijl dit hele dure handschoenen waren.mailun89 schreef:Ik was altijd juist erg blij met mijn roeckl handschoenen! Ik heb zomers de soft grip. Dacht dat die rond de 33 euro waren. Met alle andere handschoenen die ik voorheen had, hingen de vellen aan mijn vingers!
die zijn dikker dan de andere en gaan ook langer mee
heb ze nu ruim 2 jaar en doen het nogsteeds!