handschoenen die niet direct kapot gaan??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NastassjaR

handschoenen die niet direct kapot gaan??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 13:35

hee
ik heb nu al heel veel paar handschoenen gekocht die na enkele dagen al stuk zijn aan mijn vingerknobbels of hoe je het ook zegt :)
wie heeft er stevige handschoenen (welk merk)? zijn leren handschoenen sterk?
groetjes

wizewo

Re: handschoenen die niet direct kapot gaan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:43

Roeckl, die iets stevigere variant, vind ik zelf het allerfijnste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 14:01

wizewo schreef:

Die heb ik ook, na 3 keer rijden zaten er al slijtplekjes bij de vingers :( Zijn dan over de 40 euro..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 14:54

Anthea schreef:
wizewo schreef:

Die heb ik ook, na 3 keer rijden zaten er al slijtplekjes bij de vingers :( Zijn dan over de 40 euro..

Hier het zelfde, Geen roeckl voor mij meer :n

loenloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 14:58

Ik was altijd juist erg blij met mijn roeckl handschoenen! Ik heb zomers de soft grip. Dacht dat die rond de 33 euro waren. Met alle andere handschoenen die ik voorheen had, hingen de vellen aan mijn vingers!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 14:59

mailun89 schreef:
Ik was altijd juist erg blij met mijn roeckl handschoenen! Ik heb zomers de soft grip. Dacht dat die rond de 33 euro waren. Met alles andere handschoenen die ik voorheen had, hingen de vellen aan mijn vingers!

Het zijn fijne handschoenen dat zeker, Maar de kwaliteit laat sterk te wensen over.

loenloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 15:04

Anoniem schreef:
mailun89 schreef:
Ik was altijd juist erg blij met mijn roeckl handschoenen! Ik heb zomers de soft grip. Dacht dat die rond de 33 euro waren. Met alles andere handschoenen die ik voorheen had, hingen de vellen aan mijn vingers!

Het zijn fijne handschoenen dat zeker, Maar de kwaliteit laat sterk te wensen over.

voor het geld ja; meestal doe ik een half jaar met die handschoenen. Heb wel meerdere paren om af te wisselen. Maarja liever dat dan die vellen :P ik blijf even lezen misschien dat iemand handschoenen heeft die net zo fijn zijn alleen met een betere kwaliteit! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 15:08

mailun89 schreef:
Anoniem schreef:

voor het geld ja; meestal doe ik een half jaar met die handschoenen. Heb wel meerdere paren om af te wisselen. Maarja liever dat dan die vellen :P ik blijf even lezen misschien dat iemand handschoenen heeft die net zo fijn zijn alleen met een betere kwaliteit! :D

macwet handschoenen schijnen beter te zijn van kwaliteit, maar de zelfde pasvorm. Geen ervaring mee trouwens

loenloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 15:12

ben ondertussen de macwet handschoenen aan het googlen, lees er veel goede reacties over. En ze zijn niet eens zo heel duur! (zelfde prijsklasse als de roeckl)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:57

Ik heb dunne BR handschoenen, tot nu toe heel fijn! Al een aantal keer mee gereden en zijn nog steeds netjes :j
Waren 14 euro geloof ik :)

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:24

Roeckl heb ik gehad (maar helaas kwijt geraakt :=) vond ze wel fijn maar de naden van de handschoenen waren na een paar keer al los gegaan, terwijl dit hele dure handschoenen waren.

Ik heb nu een paar witte BR handschoenen toen voor de wedstrijden gekocht. Heb ze nu in het zwart. Gebruik ze dagelijks, en tot nu toe vind ik het wel de fijnste&beste die ik tot nu toe gehad heb.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 22:26

mailun89 schreef:
Ik was altijd juist erg blij met mijn roeckl handschoenen! Ik heb zomers de soft grip. Dacht dat die rond de 33 euro waren. Met alle andere handschoenen die ik voorheen had, hingen de vellen aan mijn vingers!

Die heb ik ook, doe ik echt jaren mee... Ik rij er gemiddeld 5 keer in de week mee. In de winter hou ik ze ook aan bij het poetsen en uitmesten als ik mijn normale handschoenen vergeten ben. Ze gaan op een gegeven moment slijten aan de binnenkant waar mijn teugels zitten.

@TS: Bedoel je dat ze bij je knokkels kapot gaan? Koop je dan wel goede maat? Want zo snel en op die plek kapot gaan is niet normaal.

CxKenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:41

Ben ook heel blij met mijn Roeckl handschoenen, heb ze nu anderhalf jaar en rij er elke dag mee, wel zie je al slijtplekken maar verder zijn ze nog prima!

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:42

enigste die bij mij werkten zijn inderdaad de roekl winter grip :j die zijn dikker dan de andere en gaan ook langer mee :D heb ze nu ruim 2 jaar en doen het nogsteeds!

Stephanie_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:13

Ik ben een tijd geleden van Roeckl overgegaan naar Ariat en moet zeggen, so far so good.

Heb ook altijd problemen met slijtage. Ik heb allerlei verschillende merken en huismerken geprobeerd maar de een sluit nog sneller dan de ander. Roeckl slijt wat mij betreft dan nog het minst van alle. Hopelijk gaan mijn Ariats langer mee.