Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) waardoor de singel het zadel wat schuin naar voren trekt , waardoor het geheel wat los komt te liggen ?

dianaw33 schreef:De zadels van Trekker zijn gewoon de zadels van de Duitse zadelmakerij Deuber, de boomloze Startrekks. Die kun je echt overal kopen hoor, en er zijn heel veel verschillende modellen van. Ik heb met mijn Barefoot hetzelfde gehad, sterker nog ik rolde met zadel en al van mn paard af en heb het ding heeel snel verkocht. Heb nu een Startrekk Espaniola met een Delphin fork (een traploos verstelbare voorvork) En wat een verschil! Je zit weer op een echt zadel, met stevigheid en vorm, in plaats van op een lapje leer wat alleen maar op een zadel lijkt. Het zelf aanmeten van zo'n zadel is echt niet moeilijk hoor. Kijk eens op de site van Das Sattelhaus in Bremen, daar krijg je een hele videopresentatie te zien hierover.
. fojoe schreef:ik had hetzelfde probleem met mijn tinker en zijn barefoot atlanta.
ik heb een pad met antislip onderzijde (neopreen) gekocht, en toen ging het wel goed.
melrovers schreef:dianaw33 schreef:De zadels van Trekker zijn gewoon de zadels van de Duitse zadelmakerij Deuber, de boomloze Startrekks. Die kun je echt overal kopen hoor, en er zijn heel veel verschillende modellen van. Ik heb met mijn Barefoot hetzelfde gehad, sterker nog ik rolde met zadel en al van mn paard af en heb het ding heeel snel verkocht. Heb nu een Startrekk Espaniola met een Delphin fork (een traploos verstelbare voorvork) En wat een verschil! Je zit weer op een echt zadel, met stevigheid en vorm, in plaats van op een lapje leer wat alleen maar op een zadel lijkt. Het zelf aanmeten van zo'n zadel is echt niet moeilijk hoor. Kijk eens op de site van Das Sattelhaus in Bremen, daar krijg je een hele videopresentatie te zien hierover.
Even ter info, de Trekker zadels zijn niet van Deuber, de Startrekk zadels wel. De Trekker zadels zijn een kopie van de Startrekk zadels. De Startrekk zadels zijn officieel bij 3 leveranciers verkrijgbaar in Nederland.