Welk hoofdstel!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anouk100

Welk hoofdstel!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 12:17

Hallo,

ik weet niet of het hier goed staat..?

maar ik zit met een probleem :P
ik heb nog niet zo lang geleden dit hoofdstel gekocht(zo'n 2 a 3 maandjes)
:
hoofdstel HB flower
Afbeelding

ik ben er superblij mee!

alleen nu kwam ik een ander hoofdstel tegen, en ik vind hem supersupersuper mooi!
dus ik wou hem graag kopen!
:
Afbeelding

alleen het gaat me wel zo'n 100 euro kosten..
en de HB vind ik ook nogsteeds mooi dus dat vind ik dat weer zonde..
haha

wat zouden jullie doen? :+

Anoniem

Re: Welk hoofdstel!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 12:19

Ik vind het hoofdstel van hooks mooier.. Die eerste is nogal "saai".

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 12:20

Persoonlijk vind ik dit ietsje te weinig ''verschil'' om 100 euro aan uit te geven :o
Lekker blij zijn met degene die je al hebt, misschien een andere frontriem erbij kopen ofzo??

edit: huh, je eerste hoofdstel bied je in je verkooptopic al te koop aan? Heb je de keuze al gemaakt dan? :o
Laatst bijgewerkt door Maeve op 27-05-11 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 12:21

Misschien een idee om een losse frontriem te kopen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 12:22

Maeve schreef:
Persoonlijk vind ik dit ietsje te weinig ''verschil'' om 100 euro aan uit te geven :o
Lekker blij zijn met degene die je al hebt, misschien een andere frontriem erbij kopen ofzo??

Weinig verschil? het hooks hoofdstel is deels rondgenaait.. de HB is gewoon plat.
De hooks heeft een sjieke frondriem. de HB is redelijk saai en standaart. De hooks heeft een zeer brede neusriem, de HB een normale.

anouk100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 12:25

Anoniem schreef:
Ik vind het hoofdstel van hooks mooier.. Die eerste is nogal "saai".

Ja ik snap wat je bedoeld! :D
al heeft de hb ook een supermooie frontriem(kun je niet zo goed zien op de foto)

anouk100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 12:27

haha ja :P

ja ik denk dat ik hem toch maar ga kopen! maar ik weet het nog niet zeker.. ligt ook aan de biedingen, haha. :')

Maeve schreef:

edit: huh, je eerste hoofdstel bied je in je verkooptopic al te koop aan? Heb je de keuze al gemaakt dan? :o

anouk100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 12:29

Anoniem schreef:
Maeve schreef:

Weinig verschil? het hooks hoofdstel is deels rondgenaait.. de HB is gewoon plat.
De hooks heeft een sjieke frondriem. de HB is redelijk saai en standaart. De hooks heeft een zeer brede neusriem, de HB een normale.

ja klopt van het rondgenaait :)
maar ze hebben allebei een brede neusriem en een bling frontriem ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 12:35

Die van HB is beduidend smaller, En de frontriem van hooks is veel sjieker vind ik (hou niet van die dikke randen om het "bling bling" heen)

Maargoed je moet zelf kiezen waar je je geld aan uit wil geven.. Zelf zou ik aan geen van beide doen, omdat ik ze allebei te standaard vind.

anouk100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 12:42

ja klopt is volgensmij ook wel wat smaller ;) maar allebei worden ze 'brede' neusriem genoemd
okee, heb je misschien ook een link van een hoofdstel wat je geen standaart hoofdstel vind? :)

Anoniem schreef:
Die van HB is beduidend smaller, En de frontriem van hooks is veel sjieker vind ik (hou niet van die dikke randen om het "bling bling" heen)

Maargoed je moet zelf kiezen waar je je geld aan uit wil geven.. Zelf zou ik aan geen van beide doen, omdat ik ze allebei te standaard vind.

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:29

Anoniem schreef:
Maeve schreef:

Dan denk ik waarschijnlijk te simpel, maar ik zie gewoon 2 zwarte hoofdstellen :o dan heb ik niks gezegd.
Ik denk dan alleen, als je het éne hoofdstel al hebt, zou ik het tweede er niet bij nemen... omdat ik ze weinig anders vindt.
Kijk, als de één nou een mexicaan zou zijn, of bruin, of bijv. onderlegd(wit, andere kleur?) dan vind ik het wat anders :o
Misschien heb ik gewoon niet genoeg oog voor detail :Y)

emmatje_ly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:58

ik vind ze alletwee moii
en ik zou eerst nog even sparen en dan hem kopen en dan eens afwisselen tijdens het rijden ofzo

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:59

Ik zou een nieuwe frontriem erbij kopen.......

loenloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:02

Als je het zonde vind eerst gewoon met je hoofdstel van BR blijven rijden. Eventueel een andere frontriem voor kopen als je die wil. Je kan altijd nog over een tijdje van het hoofdstel van Hooks kopen!

emmatje_ly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:03

jep 1 die er op gelijkt of op bokt van iemand die dat hoofdstel heeft een frontriem kopen of het hoofdstel vor minder?
en anders wacht je toto bij de solden :)
dan si het waarschijnlijk goedkoper

anouk100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 21:36

dank jullie wel! ik denk dat ik het hoofdstel van hooks gewoon ga kopen:)

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:42

Haha, okee dan, veel plezier ermee :D

anouk100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 21:55

Maeve schreef:
Haha, okee dan, veel plezier ermee :D

Dankjee :D

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 10:41

ik houd persoonlijk niet van het hoofdstel van hooks, ik vind het iets te druk, maar als je het mooi vindt, waarom niet :D je kunt altijd 2 hoofdstellen houden ;)

Millene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 12:35

Lekker diegene houden die je al heb:) Je komt toch vaak zat nog mooiere tegen;)