Ik heb op 1 maart bij divoza een neusriem gekocht. Deze bleek na twee weken poreus te zijn door droogte, en je kon hem zo doormidden scheuren. Neusriem zag er niet meer uit na 1 keer omgedaan te hebben met passen.
Ik ben hiermee terug geweest, en ik heb toen mijn geld terug gehad, omdat ze ze neit mee rop voorraad zouden hebben.
Toen ben ik zelf gaan kijken bij de riemen, en lagen er wel 9 ?

Ik heb toen de gene meegenomen die er het beste uitzag.
Nu is mijn pony intussen wat ziek geweest, waardoor de riem in de kast heeft gelegen. (Is wel ingevet na aankoop op aanraden van cassiere).
Nu na twee keer gebruik is er een riem afgescheurd?
Ik heb deze riem nu precies drie maanden. Ook deze riem is volledig uitgedroogd. Ondanks mijn invetten.
Nu heb ik deze riem al twee weken liggen. Ik heb zelf geen rijbewijs, en mijn vriend heeft geen tijd gehad er met mij heen te rijden. Nu heb ik dus net divoza opgebeld wat ik ermee aan moet. Zij zegt doodleuk dat ik hem beter had moeten onderhouden?
Ondanks dat ik advies van divoza opgevolgd heb, door hem in te vetten voor ik hem gebruiken zou. Wat ik dus gedaan heb.
Mag een riem na drie maand, met twee keer gebruiken zomaar doorscheuren? Of zijn zij verplicht mij een nieuwe te overhandigen?

Droogt helemaal uit.

nergens last van ahha