Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Weet niet hoe het zit met de service...
oftewel een frysozadel met een hulsebosboom. Ik heb eerst een hulsebos gehad en daarna altijd fryso's. De enige reden dat ik op de fryso (toen rider) ben overgestapt is toch dat zij dichterbij waren en daardoor de voorrijkosten lager werden. Ik moet zeggen dat ik niet kan kiezen tussen beide zadels, ze zijn beide goed en bij beide zijn wel problemen met het aanmeten. Dat heb je als je met mensen werkt, dan kunnen er fouten gemaakt worden. Bij beide is het altijd goed opgelost.
Op mijn niuewe paard kon hetzelfde zadel,zeiden ze.Hebben het toen zo veel opgevuld dat de nietjes van de boom los schoten.Weken wachten en gewoon volhouden dat het zadel goed was.
)kaatjemuts schreef:Marleen74 schreef:Rider,wordt/werd ook in dezelfde fabriek gemaakt als de Fryso en de vroegere Hulsebos.
De Rider is de Fryso, ze hebben de naam voor nederland aangepast
Marleen74 schreef:Volgens mij zijn dat de MR zadels die nu onder de naam mac rider worden verkocht. Er is nl veel te doen geweest over MR zadels.
Fryso is nog steeds Fryso.
en het is toch echt tzelfde hoor. Ik heb nog een rider aangemeten gehad van t tweespan, ze hebben gewoon hun eigen naam eraan gegeven