wie heeft er een christ barbackpads? ervaring/ info gevraagt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovemeintje

wie heeft er een christ barbackpads? ervaring/ info gevraagt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 19:23

hallo
ik zit er al maanden aan te denken om een christ barebackpad aan te schaffen met wrongen
maar is het niet veel geld? kan ik er niet beter zelf eentje maken?
ik zie ook haast nergens hoe zo,n pad op een paatrd ligt
heeft iemand ervaring en/of foto,s ?
schuift deze pad door de wil niet veel?

groetjes en alvast bedankt

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 10:10

Ik heb er één zonder wrongen, gebruik m toch wel regelmatig. Blijft netjes liggen met rijden, voordeel vind ik dat het toch steviger zit dan helemaal zonder zadel.

Ik heb wel het schuimpje achterin de pad eruit gehaald omdat die scheef leek te zitten. Maar ook zonder schuimpje geeft de pad genoeg stevigheid. Wat mij betreft echt de moeite waard om te kopen (misschien 2ehands?).

3uitenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:23

De pad is te koop bij onderstaande site. Ik heb er één verkocht aan een manege voor mensen met een verstandelijke beperking en zij hebben er veel plezier van. En juist die mensen zitten niet altijd recht.
Daarnaast heb ik er nog 2 verkocht waarvan ik goede reacties heb gehad, de wrongen bieden iets meer stevigheid dan zonder wrongen, dat is maar net wat je zelf wilt.
Zelf maken, ik zou het niet adviseren, dit vanwege de ophangpunten van de beugels en de bevestiging van de singel. ik weet dat er bij andere dekken de bevestiging bij de singel afscheurde omdat er teveel druk op één plek kwam. Het is natuurlijk wel een leuke uitdaging om het zelf te doen, maar ik denk dat je qua materiaal ook niet veel goedkoper uit bent (prijs/kwaliteit)

Succes met je zoektocht of beslissing!

Caira

Re: wie heeft er een christ barbackpads? ervaring/ info gevraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:04

Ik heb hem en ik vind hem geweldig!