ik wil graag de frontriem van mijn hoofdstel veranderen maar het lukt me niet

ik heb deze: het hoofdstel
maar ik krijg hem niet eraf

is dat wel mogelijk, of helemaal niet als de sluitingen boven op zitten?
wie kan mij helpen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lijkt me toch een stuk handiger..
Volgens mij zie je er dan niks van, misschien als het met een klein systeem gedaan kan worden dat het paard er ook geen last van heeft! Duidelijk? ILoveMyHorse schreef:Dat je het lusje laat maar zeggen open kan klikken, en dat je het dan aan de achterkant van het hoofdstel weer kan vastklikken zodat het om het hoofdstel heen zitVolgens mij zie je er dan niks van, misschien als het met een klein systeem gedaan kan worden dat het paard er ook geen last van heeft! Duidelijk?
WilmaW schreef:Stiksel los knippen/ tornen tussen de keelriem en de neusriem/ bakstuk en als je het er weer aan wilt hebben dan zou je er tussen zwarte elastiekjes of bij de bouwmarkt rubberen ringetjes voor in de kraan kunnen kopen en deze er om kunnen doen.
phormicola schreef:ILoveMyHorse schreef:Dat je het lusje laat maar zeggen open kan klikken, en dat je het dan aan de achterkant van het hoofdstel weer kan vastklikken zodat het om het hoofdstel heen zitVolgens mij zie je er dan niks van, misschien als het met een klein systeem gedaan kan worden dat het paard er ook geen last van heeft! Duidelijk?
Wat een onwijs goed idee!
anneliesdj schreef:WilmaW schreef:Stiksel los knippen/ tornen tussen de keelriem en de neusriem/ bakstuk en als je het er weer aan wilt hebben dan zou je er tussen zwarte elastiekjes of bij de bouwmarkt rubberen ringetjes voor in de kraan kunnen kopen en deze er om kunnen doen.
Lijkt mij de beste oplossing.
Hoewel het natuurlijk het makkelijkste is om hem er gewoon om te laten, zo lelijk is ie ook weer niet