Dun zadeldek, grijs of zwart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Divine

Dun zadeldek, grijs of zwart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 16:57

Ik ben totaal geen mode- en of setjesmens, ik ga naar de ruitersportzaak als ik wat nodig heb en weet dus niet wat er op shabrak-gebied allemaal te koop is.

Nu heb ik alle webshops al afgestruind, maar ik kan niets vinden wat aan mijn wensen voldoet. Wat zoek ik? Het volgende:

Veelzijdigheidsmodel
Heeeeeel donkergrijs (mag eventueel zwart, liever niet)
Geen zichtbaar of opvallend embleem
Geen andere 'frutsels'
Geen "pad" model zoals Anky etc.
Gewoon heel simpel dus :D

En, belangrijke voorwaardes: hij moet qua model hoog gesneden zijn bij de schoft en van dun materiaal.

Momenteel heb ik een shabrak van Schockemohle, wat qua model perfect ligt. Alleen is dit ding gewoon erg dik, en te licht grijs.
(model: http://www.schockemoehle-sports.com/sites/default/files/1610-00019%20summerblue_teaser.jpg?1295609127, ik heb alleen een andere uitvoering, van vorig jaar denk ik).
Nu heb ik vorig jaar ook de voor mij perfecte kleur gekocht, ook van Schockemohle, maar dat is zo'n pad-model (reversible, zwart aan de ene, donkergrijs aan de andere kant)... te vierkant en niet hoog genoeg van voren. Deze is wel dunner dan het shabrak, maar blijft onder mijn zadel niet mooi liggen.

Heeft iemand een goeie tip voor mij, zodat ik wat gerichter kan zoeken? Collecties veranderen zo vaak, het is voor mij niet bij te houden :D

Champie_Me

Re: Dun zadeldek, grijs of zwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:11

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:30

De dunne Eurostar dekjes zijn erg fijn, zonder poespas, nette pasvorm en nette prijs!

TaanStippel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 07:03

Bij Hypoplaza hebben ze altijd van dit soort dekjes! voor iets van 15e.

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 07:47

@Champie_Me : zo'n model bedoel ik inderdaad, nu nog kijken of ik dat ergens in het donkergrijs kan vinden.

@Paperboy en TaanStippel: ik ga me eens verdiepen in Eurostar en de dekjes van Hypoplaza! Bedankt!

Ipsiedipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 08:55

De dekjes van HKM zijn altijd heel netjes naar de rug gevormd (ook met flinke schoft) en in verschillende diktes en uitvoeringen te krijgen. http://www.hkm-sportsequipment.eu/

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 11:16

Kijk eens naar eskadron dekjes, en dan gewoon de simpele cotton's.
Dunne dekjes, geen sierrandjes oid maar wel mooie kwaliteit en met een goede ruglijn.
De basic cotton dekjes van eskadron zijn er in zowel zwart als donker grijs:
http://www.calevo.com/cgi-bin/calevo/pr ... 20221.html