Als meneer bukt..
Voorkant
Detail
Voorkant/zijkant
Andere zijkant
Zijn nogal veel foto's dus maar ff linkjes.
Hij zit niet helemaal lekker naar mijn idee? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Hij zit niet helemaal lekker naar mijn idee?

Adil schreef:Hij zit perfekt, net een stukje boven het boeggewricht (waar hij NIET op mag liggen aangezien dat de beweging stoort). Je kunt dit borsttuig best vergelijken met een borsttuig bij koetspaarden (qua ligging in ieder geval).
De luchtpijp afdrukken...Hoe komt men daarbij? De luchtpijn ligt meer terug en niet direct aan de keel ...Moet je dat ding wel erg raar ophangen voordat je dat af kunt drukken
) en dan nog een foto maakt ligt ie denk beter.
, maar ik neem als je normaal aan het rijden bent het rijden bent loopt het paard er zo niet met zijn luchtpijp ertegen aan, ook ongeacht of hij nagefelijk loopt of niet.Eef_Bam schreef:MelanieB: De meeste paarden lopen met springen toch wel enigszins "met de kop erop" en dan komt hij er zeker niet tegen aan, ook als hij op een normale hoogte nageeflijk loopt spannen ze hun hals ook zodanig aan dat ze er niet tegenaan komen volgens mij.
Volgens mij zit je borsttuig gewoon goed zo, ja als je pony tijdens het rijden zijn hoofd zo laag brengt als op die ene foto dan zit hij niet goed, maar ik neem als je normaal aan het rijden bent het rijden bent loopt het paard er zo niet met zijn luchtpijp ertegen aan, ook ongeacht of hij nagefelijk loopt of niet.
En wat een mooi apart borsttuig!
.
Adil schreef:Hij zit perfekt, net een stukje boven het boeggewricht (waar hij NIET op mag liggen aangezien dat de beweging stoort). Je kunt dit borsttuig best vergelijken met een borsttuig bij koetspaarden (qua ligging in ieder geval).
De luchtpijp afdrukken...Hoe komt men daarbij? De luchtpijn ligt meer terug en niet direct aan de keel ...Moet je dat ding wel erg raar ophangen voordat je dat af kunt drukken
albert1975 schreef:leuke kopie van het passier borsttuig
Kentaur was maar een paar euro duurder en vond die een stuk netter afgewerkt en de goede kleur, al was de passier iets zachter.